Ny Homey Pro ejer - vil gerne sikre en god start - Hjælp behøves

Hej

Jeg er ved at renovere min lejlighed (i Stockholm) skal have bytte alle gamle dimmers (fra 2003) så vil gerne have smarte - I sverige er Plejd super populært - men det er et lukket system og de har kun indbyggede dimmers intet andet i deres produkt portfolio.

Jeg vil gerne have så jeg kan kombinere forskellige systemer så jeg kan ha indbyggede dimmers til lyset i loftet men også købe en smart pære til gulv lampen eller børnenes senge lampe samt kombinere med SONOS, TV osv derfor virker Homey Pro som en mulighed (er ikke åbnet endnu så kan nå at bytte) - Til info har jeg SONOS i alle rum samt har et Samsung The Frame TV - hvis det betyder noget. Vil gerne anvende stemme styring kombineret med fysiske knapper og selvfølgelig flows.

Jeg har købt 10 styk Nexa ZV-9101 (de kan byttes) - men jeg ser at produktet ikke er direkte under listen som støttes af Homey Pro.

Jeg vil gerne have noget som bare virker fra dag et - om dimmeren så koster 100 kroner mere stykket betyder ikke noget.
Hvad anbefalier I mig at købe i denne situation? Og ville i købe Z-Wave dimmers eller Zigbee?

Har I anbefalinger til Gardiner (top-Down / Bottom-up - plisse)

Tak på forhånd - føler jeg normalt er styr på teknik med at start hjem har fået mig til at føle mig som bambi på glat is…

JB