Ode aan Homey

Plus 10 !
Hier ook een erg blije Homeyoot, verslaafd en alles willen meten en automatiseren idd.
Nog nooit iets gehad wat zonder herstart / app herstart niet weer tot leven kwam. En meestal na een update wat hikjes.

En voor het geld, ik vind het een topper.

1 Like

Ik ben ook een blije homey gebruiker al van begin 2016 sensorsen en belangrijke dingen zoals
multi sensor en rookmelders z-wave, lampen zigbee philips hue voor simpele dingen zoals losse temperatuur meting zoals zwembad in de zomer zigbee agara en voor de rest leuke dingen smorgens tv aan op het nieuws als ik de koffie aanzet en later naar een andere zender via de ziggo box, muziek bij betreden van toilet of badkamer en de verlichting gaat kompleet automatisch ik hoef nooit een schakelaar te bedienen overal sensors als het donker is en waar ik ben licht aan langzaam aan en ook langzaam uit net volg licht bij film kijken licht dimmen vakantie modus net of we thuis zijn licht gaat normaal ook met vertragingen niet alles te gelijk uit als we gaan slapen trilling sensors op deuren met cammera voor foto en film bij ongenode gasten en alarm en de ring deurbel doet er ook aan mee alles opgeslagen op een nas met backup, en nu komt het belangrijkste in de begintijd van de homey ging het toch wel eens mis maar nu met 205 flows, het werkt gewoon zeer goed het doet het altijd als iets niet goed gaat ben ik het zelf schuld lege batterij van een sensor die ik niet op tijd gewisseld heb.

Dus homey ga zo door de webapp is ook zeer welkom.

1 Like