Opladen smartphone, pushbericht, alle lichten uit

Hai!
In de oudeHomey app heb ik een flow gecreëerd die een pushbericht naar mijn smartphone stuurde met de vraag of alle lichten uit konden. Dit pushbericht kwam op het moment dat ik mijn telefoon ging opladen.

Ik heb overal gezocht maar krijg dit niet meer voor elkaar.

Help!?

Verplaatst naar Nederlands

De meldingen voor SmartPhone opgeladen zijn vervallen.
Voor een alternatief kun je een kijken naar:

Je zou een wallplug kunnen gebruiken en de flow; Als de energie veranderd en rob is wakker dan zet rob slapen.

2e flow, een specifiek iemand ging slapen (rob) en stuur push bevestiging (lampen uit?) dan lampen uit.

Als je geen smartplug hebt kun je ook via ifttt een flow maken. Dit kun je bij ifttt op android vinden onder “android battery”.

Vervolgens kun je die actie koppelen aan de “rob gaat slapen” flow.

Ik heb ook een vraagje hier over. Dat ik met een plug aan kan geven dat ik me telefoon oplaad, en dus ga slapen lukt nog wel, maar hoe kan je aan geven dat je wakker bent? Op een gegeven moment is je telefoon vol, stroom verbruik 0, maar ik slaap nog. Ik word wakker, trek oplader uit de telefoon, maar dat punt kan je niet gebruiken om te zeggen ik ben wakker, aangezien de stroom 0 word als je hem er uit trekt, maar dat was hij al aangezien hij vol was.