Permanente blauwe ring en offline

Homey is offline en heeft een permanente niet pulserende blauwe ring. Power reset, andere voeding en ondersteboven houden voor recovery modus werkt ook niet. Wie weet wat er aan de hand is en wat ik moet doen?

Homey ca 10 a 12 minuten van de stroom af gehad? Andere voeding met minimaal 2A?
Anders contact opnemen met Athom.

Lijkt een beetje hierop

1 Like

Uiteraard beide al geprobeerd. Ticket bij Athom is al gemaakt. Maar liefst wil ik het eerder zelf oplossen, heel vervelend als opeens allerlei zaken die via Homey lopen niet meer werken

Ik mag’m opsturen naar Athom voor reparatie of vervanging :grinning:

Wanneer heb je je support request ingedient als io vragen mag? Ik heb nog niets vernomen nl.
Idd heel vervelens als je halve huis ineens niet meer reageert… :confused:

Henk, afgelopen zondag de service request bij Athom geplaatst

Vreemd, afgelopen zaterdag heb ik hem geplaatst en heb nog niets vernomen. Hoe heb je die request ingediend?

Sorry voor de Engelstalige standaard tekst maar altijd via onderstaande site of per email een support verzoek doen.

For support or issue resolution, first have a look at support.athom.com. If you are unable to find the answer to your question on support.athom.com you can send a support request to Athom via https://support.athom.com/hc/requests/new.
If you need help you can read more about how to submit a support request.
When filing a support request, make sure you add all necessary information so Athom can help you as quickly as possible.

Heb ik gedaan @Dijker.
Uiteindelijk heeft Boaz (Athom) nu gereageerd met excuses en een voorstel voor een supersnelle oplossing. Wordt alsnog goed opgelost dus.

Overigens gaf hij aan dat mijn Homey 99% zeker compleet overleden is.
Het blijft electronica…

Vandaag een vervangende nieuwe Homey ontvangen, super service!
Na het terugzetten van de backup werken alle gekoppelde apparaten weer, alleen sommige flows nog niet

1 Like

Dat hebben ze dan vlot geregeld. Mooi dat alles ook weer werkt.