Philips Hue Dimmer Switch verliest steeds connectie?

De afgelopen tijd lijken 3 van de 4 Hue Dimmer Switch de verbinding te verliezen. Bij het indrukken van een knop, krijg ik steeds een rood oplichtend led. Door ze te resetten (de 4 knoppen tegelijk vast te houden tot de led groen/rood knippert), werkt ie weer, maar als ik later op de dag deze weer wil gebruiken, krijg ik weer het rode led, waarna ik weer moet resetten.

Iemand een idee? Batterijen wellicht (wel pas vervangen)? Zigbee routering werkt op alle 4 rechtstreeks van Homey naar de Dimmer Switch. De Dimmer Switch die het wel altijd doet, zit op maximaal dezelfde afstand als de andere 3.

Welke Homey firmware gebruik je? Met de V5 RC50 had ik laatst hetzelfde, maar ik gebruik hem niet veel en even later herstelde het, dus ik heb het er toen bij gelaten. Ik dacht dat de dimmer switch met de officiële V4 firmware sowieso niet goed samenwerkte. Ik kreeg deze destijds niet gekoppeld.

Ik draai momenteel V5 RC26. Ik was ook juist naar V5 gegaan, hopend op een betere Zigbee werking. Zal zo weleens proberen naar RC50 te gaan. Hopelijk levert dat geen andere issues op.

Dag later na de update en het lijkt beter te werken. Tot nu toe nog geen rood led gehad. Hopelijk blijft dat zo.