Philips Hue i.c.m. afval wijzer

Ik wil graag de lampen in mijn woning de kleur geven van de container die bij de weg moet.
Op zich heb ik dat gedeelte wel werkend maar ik mis een optie.

Het probleem is dat ik de kleur wel kan veranderen maar daarna niet automatisch teruggaat naar de vorige stand (zowel als ze uit stonden of op een scene).

Ik kan een kaartje toevoegen waarbij de lamp weer naar een scene gaat na x aantal minuten. Maar stond de lamp uit dan wil ik dat graag zo houden ( ben ik niet thuis blijft de lamp aanstaan).

Dit is wat ik wil: als het X uur is en morgen moet container X bij de weg verander lamp X in kleur X. Na X minuten stop en keer terug naar laatste staat.

Dat laatste worstel ik mee. Ik heb bijvoorbeeld voor de deurbel een flow waarbij lamp X kort knippert. Het zou mooi zijn als dat in een kleur kan gezien die flow wel terugkeert naar de laatste staat.

Ik heb een flow als volgt, lampen gaan paars knipperen als er post is, daarna branden de lampen weer normaal of als het overdag is juist niet. Mbv start deze flow ga je dus terug naar de situatie zoaks he dat weer wilt.

Thnx ik ga het eens proberen!

Ik loop nog steeds tegen het probleem aan dan als de lamp voorheen uit stond ik daar geen flow voor kan maken. dan moet je dus met tijden gaan werken. Zoals jij doet.
Is de zon niet onder ga dan uit, is de zon onder ga naar temperatuur en dim niveau.

Ik kan wel terug naar de juiste kleur/dim maar als de lamp uit stond hoe weet ie dat? Ik kan wel koppelen aan een andere lamp. Een lamp die ik sowieso aan heb. Als die uit staat ga dan uit, als die aan staat zet dim/kleur

Zou jij je huidige flows hier kunnen posten. Dan kunnen we kijken of we het kunnen oplossen. Moet mogelijk zijn lijkt mij.

Voor nu werkt het. Als leidraad heb ik een lamp genomen in de woonkamer, als die aan is staat de rest ook aan, als die uit staat staat de rest ook uit.