Philips hue sync box mist een optie

Ik heb een hue sync box en voor een van mijn flows wil ik dat de sync box stopt met syncen maar niet uitgaat.
Nu werkt dat prima als ik een spraakopdracht via Google Home doe en mijn flow laat starten met nog een toevoeging dat Google de sync stopt.
In de opties van de sync box in Homey die via de hue ge aan Homey is gekoppeld is er geen optie om de sync box te laten stoppen met syncen.

Iemand een idee om het toch direct aan een flow te kunnen koppelen of moet deze optie eerst aan de app worden toegevoegd.

In Google Home kun je in je routine de optie stop syncbox toevoegen of via spraak zeggen om de box te laten stoppen met syncen.

4 Likes

Ik weet dat ik hiermee een oud bericht naar boven haal. Maar ik loop, nu 17 maanden later, ook tegen deze beperking aan. Bij daglicht heeft Ambilight geen enkel nut, dus wil het synchroniseren dan stoppen.

Heel de syncbox uitzetten kan niet, want dan heb je geen beeld meer :blush:

Heb stilletjes de hoop dat je hier een oplossing voor hebt gevonden? Want Homey kan het nog steeds niet :face_with_head_bandage:

Er bestaat blijkbaar een API voor de sync box, wellicht kan je via deze API extra berichten sturen met webhooks?

Api en webhooks heb ik geen ervaring mee, dus ik heb een email gestuurd naar Athom en de reactie was zoiets als: Bedankt, als we eraan toe komen gaan we kijken of we deze functionaliteit kunnen toevoegen.

Denk dat er te weinig vraag is naar deze optie. Wat ik persoonlijk vreemd vind, want dit lijkt me een van de eerste dingen die je op de syncbox wilt automatiseren :thinking: