Plugwise stretch 3.0 verbinden met homey

Hallo ,

Heeft iemand ook problemen met het toevoegen van een plugwise stretch 3.0 aan de homey.
Heb deze app geïnstalleerd. https://apps.athom.com/app/com.plugwise
Iedere keer krijg ik deze melding.


Hierna gebeurt er niks. De plugwise en de homey zitten in hetzelfde netwerk.
Plugwise met kabel en homey is draadloos

Wie kan helpen :slight_smile:

Groeten, Dave

De Pluwise app is voor de Stretch 2, werkt perfect bij mij. Is Pluwise 3 geen zigbee? Heb je dat al geprobeerd, als zigbee device toevoegen? De app is in ieder geval al tww jaar oid oud, toen bestond Plugwuse 3 nog niet als ik het goed heb…

Dankje voor je snelle reactie.
ja dat klopt. ik heb de knop van de stretch 5 seconden ingedrukt. (soort aanmeldmodus ) Op de homey zie ik niks gebeuren met zigbee.

Komt er een nieuwe app denk je of is het afgelopen?

Ik neem aan dat :soon: een nieuwe app komt, je kan een verzoek indienen op:
https://support.athom.com/hc/nl/requests

Zal waarschijnlijk wel pas na de stabiele 2.0 zijn en dat duurt dus nog wel ff.

hmmm dat is minder. had gehoopt gelijk aan de slag te kunnen met de homey. Hebben jullie ervaring met het toevoegen van circles aan de stretch?

Als ik een circle wil toevoegen dan zie ik het onderstaande.
57

Helaas. Ik heb alleen een Plugwise P1 hangen.

Zal wel weer worden afgefikt, maar veel ondersteuning voor bestaande problemen, bugs of aanpassingen hoef je voorlopig niet te verwachten.

ik heb zojuist dat starter pakket gekocht. is het misschien handig om het terug te sturen en als alles af is het weer opnieuw te bestellen . Wat denk jij ?

Kan daar niets zinnigs over zeggen. Maar als het zonder Homey ook werkt hoeft dat niet, toch?

ja ik heb alles via die homey lopen. flows die de lampen/tv/bel schakelt, sensoren enz. maar goed ik kijk wel :slight_smile: bedankt nog !

Heb hier hetzelfde probleem met de plugwise smile P1 (V3).
Heb de Plugwise smile P1 app geinstalleerd.
Volgens mij eigenlijk voor de V2.
Daar krijg ik hem wel op aangemeld.
Misschien wat minder mooi maar werkt wel.
Vraagt om ID en IP adres.

Mvg.
Peter