Probleem met Flow Danalock V3

Goedenavond allemaal,

Sinds enkele weken heb ik de Danalock V3 in mijn bezit, op dit moment ben ik een beetje aan het experimenteren hoe deze prettig te kunnen gebruiken icm mijn deurbel.
Ik wil onderstaande flow graag gebruiken:

Als: Er word aangebeld (er word gedrukt op de knop voor de bel)
EN: Ik ben thuis (een specifiek persoon is thuis)
EN: Bevestigingsvraag “Er is aangebeld, wil je de voordeur openen?”
Dan: Openen Danalock V3
Dan: Stuur Pushmelding “LET OP! De voordeur is geopend!”.
Anders: (bevestigingsvraag is nee geantwoord) Pushmelding “De voordeur word niet geopend”.

Echter viel mij op bij het testen van de flow dat de flow actief blijft na het versturen van de pushmelding, als ik dan niet meer thuis ben en de eerder ontvangen push melding open en op JA klik gaat de voordeur alsnog open, ondanks dat de flow niet meer aan de eerste EN voorwaarde voldoet.

Nu dacht ik slim zijn door 2 flows aan te maken:
FLOW 2
Als: Een specifiek persoon ging weg.
Dan: Zet flow uit (FLOW 1).
FLOW 3
Als: Een specifiek persoon kwam thuis.
Dan: Zet flow uit (FLOW 1).

Helaas werkt dit niet, wat er gebeurd:
Ik ga van huis weg, dan word flow 1 netjes uitgeschakeld, echter als ik dan (terwijl ik dus niet meer thuis ben EN FLOW 1 uit staat) per ongeluk op ja klik in de push melding (die ik enkele uren geleden al ontvangen had) dan gaat de voordeur gewoon open!

Heeft iemand hier een uitleg voor? En misschien een advies om ervoor te zorgen dat push bevestigingsvragen bijvoorbeeld maar enkele minuten actief zijn en daarna automatisch als nee worden beantwoord?

Groeten Sjoerd

Top! Dit moet inderdaad het probleem oplossen, ik ga het komend weekend proberen (voorlopig eerst de Homey weer stabiel werkend krijgen na een hoop veranderingen die ik de afgelopen dagen heb doorgevoerd).