Probleem met Ring & Homey

Thanks, you’re very helpfull.

For me the snapshot functionality is just needed for seeing who was at my frontdoor while i’m not home. I understood that a snapshot will work with a config of 2sec delay.

My configuration now is a normal electric doorbell connected to a acdb-7000b as trigger and the 7000c as chime (KaKu)
The ring V1 will replace the 7000b.
I had a separate IP-camera which took snapshots in the ‘doorbell pushed’ flow, but the lens was at a very small angle so i often could not see the faces.
A ring (or any camera doorbell) is much lower positioned and has often a ‘fisheye’ lens (or wider angle).
That’s my reason for changing my setup.

Thanks again !
Peter

Okay, good luck, got a 2 sec delay too, works fine.

@Martijn_Hoogenbosch
Ok, thanks,

Last question;
V1 or V2 ?

Peter

Had no time yet to buy a Ring doorbel. But it seems i’m lucky.
It seems Homey has a new problem with Ring doorbells.

https://blog.ring.com/2020/02/18/extra-layers-of-security-and-control/

For dutch users:

Peter

Krijg mijn ring idd niet meer gekoppeld aan Homey, ontvang elke keer netjes mail met verification code. Is dit ergens te fixen?

Dank!

De app zal moeten aangepast worden voor de verplichte 2FA authenticatie die Ring nu verplicht.
Jammer genoeg heeft de dev van de app een tijdje geleden gezegd dat hij dat niet zou implementeren (omdat het toen nog niet verplicht was)…
Hopelijk wil hij er nu toch eens naar kijken aangezien de app nu helemaal niet meer bruikbaar is. :slight_smile:

alle hoop op de dev van de app !! Nu geen knipperende lampen en geen SONOS meldingen :slightly_smiling_face:

Same here, ik heb momenteel helemaal geen werkende deurbel meer, enkel melding op telefoon :frowning:

Goed nieuws, heb mn Ring weer aan de praat. Wat ik gedaan heb:

  1. Schakel de app uit voor 24 uur, de app heeft geprobeerd je Ring elke minuut in te loggen waardoor waarschijnlijk je Ring account voor 24 uur is geblockt.

  2. Als je weer kunt inloggen na deze block log in op de website van Ring. Je word eenmalig gevraagd een 2fa code via de mail in te vullen. Ik heb daarna ook mijn wachtwoord aangepast, niet zeker of dit nodig is.

  3. Schakel de app weer in. Ik heb de bestaande autorisatie verwijderd en weer opnieuw ingelogd met mijn nieuwe wachtwoord. En alles werkt weer

  4. Ring your doorbell and be happy :slight_smile:

Bewijs, deze foto was vanavond genomen:

2 Likes

That sounds great. Will try it… have disabled my app this afternoon because i received lots of mails. Didn’t know it at first but they have been ending up in my spam folder. Will try this tomorrow.

@Martijn_Hoogenbosch don’t forget step 4, very important :sweat_smile:

1 Like

En nu weer terug naar Nederlands :wink:

2 Likes

Goed punt, aangepast :slight_smile:

haha, ja, zal ik doen! En anders is het ook niet heel erg hoor. De Ring app en de chime werken los van Homey gewoon prima. Los van dat ik een foto krijg op mobiel doe ik er verder niets mee. Geen lampen of iets aan…

Ik ben aan het proberen om mijn deurbel werkend te krijgen in Homey maar helaas geen succes hier. Heb in de Ring app (van Ring zelf) 2FA uit staan. Heb ingelogd op de site van Ring en kreeg een mail om éénmalig een code in te voeren. Dit gedaan en was toen ingelogd op de site van Ring. Nu probeer ik mijn gegevens in te voeten in de Ring app op de Homey Maar alsik dan op de knop "Autoriseer"druk gebeurd er niks. Ook als ik naar apparaten ga en mijn deurbel probeer toe te voegen geeft een aan dat ik eerst moet autoriseren alvorens er apparaten toegevoegd kunnen worden…

Wel had ik een mail dat er een inlogpoging was gedaan op mijn account, maar als ik het zelf was hoefde ik niks te doen volgens de mail… Maar tot dusver werkt het niet helaas

Misschien toch proberen het wachtwoord even aan te passen? Werkt hier echt weer zonder problemen

Een foto van de ring? Hoe doe je dat? Als ik de actiekaart neem een snapshot aanroep krijg ik de melding not authenticated terwijl de deurbel prima werkt (motion en deurbel ingedrukt). Ook heb ik van de ring geen image token beschikbaar. Of neemt dit een snapshot om in de app te bekijken? Ik heb geen abbo op ring (vertik ik :slight_smile:), misschien verklaard dat de melding die ik krijg.

WW wijzigen geniet niet de voorkeur… Maar ff zien… Heb het nu wel werkend via IFTTT wat opzich ook prima werkt alleen zou het wel mooi vinden om het via de Homey app werkend te hebben.

Heb je veel vertraging via IFTTT of valt het mee? Via de homey rechtstreeks duurt bij mij namelijk ook een paar seconden

Zelfde als bij IFTTT. Mijn broertje heeft beide werkend en zegt ook dat het beide even snel (of traag) werkt. Dus wat dat betreft maakt het niks uit.

Heb trouwens m’n WW gewijzigd maar geen succes helaas