Probleem met Ring & Homey

Hallo allemaal. Ik ben redelijk nieuw en leer iedere dag wat bij.
Ik ondervindt dezelfde problemen met Ring (V1) deurbel niet meer gekoppeld aan Homey.
Geprobeerd te koppelen maar dat lukt niet.
Tips opgevolgd om via nodes.js app te installeren.
Hier gaat het bij mij mis, heb de tutorials bekeken echter lukt het me gewoon weg niet.
In de command prompt wordt de opdracht athom login niet herkend…Geen idee waarom?
Weet iemand hier een oplossing voor of is er een andere manier om mijn ring deurbel weer te koppelen aan mijn homey.

Bij voorbaat dank.

Ha Gerben, probleem is bekend en er is een update onderweg, heb ik begrepen.

Ahhh. So the problem isn’t me. I just spend 3 hours to reinstall, log in, log out etc. Any idea when the new update will be ready?

The update is ready and waiting to be approved by Athom.
I doubt it will be done today or tomorrow :wink:

Optimist :slight_smile:

:joy: Thx! We wachten het nog ff af. Wordt dat ook een update voor de eerste generatie Ring (V1.0)?

Duurt wel lang, de update.

Gaat toch sneller dan je denkt. :wink:
Very nice @denniedegroot !!

2 Likes

Bij mij werkt deze versie niet… blijft de foutmelding geven:

De chime werkt wel weer met de nieuwe beta versie.

Ga de snapshot morgen testen.

Heb je 2FA aan staan miscchien?

Nee staat uit

Ok. Het lijkt op een inlog fout iig.

Krijg het niet voor elkaar om middels de voorgestelde stappen de nieuwe versie van Github te installeren.
Moment dat ik in Node.js de opdracht geeft tot installeren, dan krijgt ik een error:
Er is een onbekende fout opgetreden [incompatible_app_version].

Krijg het niet opgelost. Enig hulp is gewenst :wink: :slight_smile:

Update
Probleem heb ik al opgelost.
Wellicht voor de gene die hier ook tegen aanlopen, kijken even welke versie Homey draait. De mijne nog niet op de versie die in de app.json file staat bij compabiliteit. Dit aangepast naar mijn versie, en nu is de nieuwe ring app succesvol geïnstalleerd.

Snapshot wordt weer opgehaald maar geen persoon in beeld. Ik gebruik geen vertraging.

Klopt had een typfout gemaakt, snapshot en chime doen het weer

1 Like

Top dat je dat even zegt. Ik zie er zo veel die dan zeggen: Ik heb niks veranderd en opeens doet hij het weer!
Mooi dat het weer werkt.

En heb je ook een vertraging geprobeerd ondertussen? Heb al ergens zien staan dat de snapshot bij beweging veel te vroeg gemaakt word ivm het opnemen van een filmpje wat eerder begint.

Graag gedaan, ik heb de snapshot nog niet geprobeerd

Ow maar dat was eigelijk een vraagje voor @Ria_Banis

Klopt het dat motion trigger niet meer werkt? Ik kan wel een snapshot maken, maar mijn laatste motion trigger is van 16 dagen geleden.