Problemen met Homey Beta

Hoi allen,

Ik heb inmiddels iets langer dan 1 week de Homey (beta) in gebruik. Sinds het eerste moment dat ik ermee aan de slag kan heb ik problemen met bijna alle apps die ik gebruik. Ik beschrijf hieronder het probleem en mijn vragen die ik nu heb.

Philips App:
Raakt continue de verbinding met de lampen kwijt. Toont in de app een icoontje dat de verbinding is verloren. Vreemd want het gaat hier om een cloud to cloud connectie. Eenmaal de app verwijderd vervolgens kon ik de koppeling pas 3 dagen later weer opnieuw maken.

Innr:
Raakt verbinding met mijn lampen kwijt, toont ook uitroep tekentje. Dezelfde Innr lamp kan op dat moment wel via de Hue app aangestuurd worden. (misschien komt dat omdat ik deze zowel in Hue als in Homey heb gekoppeld)

Sonos:
Raakt iedere dag de verbinding met mijn Sonos systemen kwijt. Ook dit is vreemd want betreft cloud to cloud.

Vragen:

  • Klik aan Klik uit
    Kan raam deur sensor (nieuw uit verpakking) niet vinden, hebben meer mensen hier last van?

  • Homey gereset naar fabrieksinstellingen
    Ik heb mijn Homey vanwege bovenstaande problemen een factory reset gegeven door het apparaat te verwijderen. Nu moet ik hem opnieuw koppelen, zodra ik in de app mijn Beta code invoer krijg ik de melding dat deze reeds is gebruikt… Nu kan ik er niets meer mee iemand tips?

Neem even contact op met Athom Support, je hebt waarschijnlijk meer dan 7 dagen geleden je eerste Homey gecreëerd. sinds ~7 dagen kan een Invite na opnieuw beginnen hergebruikt worden.

Dag Jochem,

Graag ook bij Athom melden, zoals in de invite mail is verzocht.
Op onderstaande pagina kun je ook de status zien van de bugs en de fixes, de latency van jouw verbinding en de link “report it here”: