Homey Community Forum

Problemen met infrarood V2.0

Helaas nog niet opgelost…

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Ilife robotstofzuiger. In versie 1.x heb in hem toegevoegd en werkte die helemaal perfect. Na de update naar 2.0 ging het ook gewoon goed. Echter hij 2.04 heb ik de de afstandsbediening verwijderd om hem later weer toe te voegen. Nu ik hem opnieuw probeerde toe te voegen pakt die het signaal niet meer op. De locatie van mijn Homey en mijn stofzuiger zijn niet veranderd dus je zou zeggen dat alles moet werken.

Misschien nu nog eens proberen V2.0.5. is net uit :slight_smile:

Unfortunately… test failed en ik zag ook geen hints in de releasenotes v 2.05 staan die erop wijzen

Vind dit ook ferm ambetant je zou alle infrarood kunnen koppelen tot je het probeert… Spijtige zaak

Ik heb het geprobeerd met 2.0.5, maar dit bood helaas geen soelaas. Nog steeds hetzelfde probleem :(.

ik zou ook heel graag mijn afstandsbedieningen willen in leren in homey, maar mag ik vragen welke app jullie hier voor gebruiken. Ik wil het gebruiken voor mijn Sony tv maar als ik de sony ir app gebruik zie ik hier niet hoe ik meerdere knoppen kan in leren. kunnen jullie mij verder helpen :slight_smile:

Homey heeft zelf een inleer modus.
Kies bij nieuw apparaat Homey en dan IR.

1 Like

De inleer modus van homey werkt niet echt, zijn er nog problemen mee ?
Zijn er al mensen waarbij het wel gelukt is ?

Misschien moeten we maar eens masaal support aanvragen gaan doen m.b.t. de infra rood. Ik ga de mijne vandaag maar weer eens versturen.

Edit:
Request aangemaakt