QUBINO mini dimmer SKU: QUB_ZMNHHD1

Ben nog leek wat betreft het gebruik van mijn Homey.
Krijg het maar niet voor mekaar op met mijn WANDZENDER 8KNOPS ZIGBEE ROBB SMARRT de MINI DIMMER INBOUW 200W Z-WAVE PLUS QUBINO SKU: QUB_ZMNHHD1 te bedienen.
Vind maar niet hoe ik de knoppen op de schakelaar geprogrammeerd krijg om een lamp te schakelen met de mini dimmer.
Ben misschien iets te simplistisch maar zou gewoon graag hebben dat bvb de 2de rij linkse knop lamp 2 aanzet en de rechtse die uitzet.
Aansluitend bvb rij 3 lamp 3 schakelt enz…
Kan iemand mij hiermee op weg helpen?

Dat is nu juist het probleem. Zie die knoppen of iets dergelijks niet staan. Vermoedelijk zal het wel aan mij liggen omdat ik er pas nieuw mee ben.

Via flow naar als…klik de besteffende knop aan en zie


Hier, vermoed ik, enkel de 2 laatste van tel.
Bij aanklikken van voorlaatste krijg ik dit scherm

Bij aanklikken van laatste volgende scherm.

En dan weet ik het niet meer;-)

Mijn excuses hoor maar hoe doe ik dat met die scene?

Bij de eerste kies item zie je dit

Bij tweede krijg het volgende

Vermoed dat het wel iets zal zijn bij het benoemen van die groepen of zo. Maar hoe doe je dat dan?

Die hoef je niet te benoemen. Group 1 zijn de bovenste twee knopjes. Group 2 is de tweede rij knopjes etc.

Dus als je kiest voor group 1 ingeschakeld zal er iets gebeuren als je het knopje links boven indrukt.

Doe je group 1 uitgeschakeld dan zal er iets gebeuren als je rechtsboven indrukt.

Hier een voorbeeld. ( Ziet er iets anders uit want ik heb de z-wave variant)

Helemaal correct.

Ik heb bewust de benaming groep 1-4 gebruikt aangezien dit ook zo in de handleiding zo genoemd wordt.

OK zal hiermee al eens aan de slag gaan.
Alvast al heel erg bedankt.