RF (433 MHz) signal recording en afspelen werkt niet

Ik probeer een RF 433MHz signaal te recorden met de functionaliteit in op de athom developers website (https://developer.athom.com/tools/signals). Ik druk op de afstandsbediening van mijn elektrische haard, en ik zie inderdaad een getallenreeks binnenkomen (zoiets als 113,424,278,446,278,424,298, etc).
Ik kopieer deze getallenreeks naar ’ Emulate a signal’ . En dan gebeurt er niets!!
Wie kan helpen?

1 Like

Theo,

Dit is een bekende bug bij Athom. Wachten al maanden lang op een oplossing maar tot op heden geen reactie. Wellicht goed om naar support@athom.com te mailen.

Hoe meer mensen het melden hoe beter.

Bedankt, ga ik doen.
Ik lees ook dat je een app zou moeten ontwikkelen specifiek voor een bepaald 433 signaal. Heeft jij hier ervaring mee?

*heb

Met het potloodje kun je je post gewoon aanpassen… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Zelf geen ervaring mee. Er zijn veel mensen welke niet kunnen wachten een broadlink rm of logitec harmony hub hebben gekocht.

Ja na maanden ben je er wel klaar mee net als zigbee…
inmiddels is 3.0 uit en heb ik besloten een hue bridge te halen en de broadlink.
ben erg benieuwd maar wel vervelend dat een device die het out of the box zou moeten kunnen het niet kan, ondanks de reden om een homey te halen te maken heeft dat deze alles zelf kan.

1 Like