Ring deurbel werkt niet meer met draadloze deurbel van kaku ACDB-6600

sinds kort is er geen verbinding meer met kaku * ACDB-6600 en Ring deurbel, weet iemand dit op te lossen?

Deed het bij mij ook niet meer weliswaar heb ik geen Ring deurbel maar de batterij was op na ruim 1,5 jaar. Dus nieuwe batterij erin restart van KAKU en werkt weer prima

Ook bij reset jammer genoeg geen reactie

En welke versie van Kaku draai je?

KIKA kun je sponseren en KIKU ken ik niet …
(en helpt niet in het zoeken naar oplossingen.)

Zonder info zoals gebruikte Devices, Apps, wat je precies getest hebt en Hoe je Flows er uit zien valt er niet veel te helpen.

Maar heb je naar deze post gekeken?

4.0.14

De ring werkt nog prima maar de deurbel die ik eraan gekoppeld had niet meer.

En die heb je ook opnieuw toegevoegd zoals in de omschrijving staat?

Ja ik gebruik de ACDB-6600 op batt

Hier het zelfde probleem, kan geen trigger of voorwaarde van de deurbel meer instellen in een flow, ook met de klik aan klik uit deurbel ACDB-6600 op batterij. (Eerst verwijderd daarna weer toegevoegd maar help niet ook niet na herstart van klik aan klik uit.

Probeer hem eens toe te voegen als de ACDB-7000C remote. Ik had ook een probleem met mijn KAKU deurbel tijdens het zoeken naar een oplossing kwam ik er achter dat ze aanpassingen hebben gemaakt in de app waardoor sommige KAKU deurbellen niet meer werken. ik heb hem nu toegevoegd als ACDB-7000C en nu werkt hij weer prima

Hmmmm… i did the same in dec 18 and it worked pretty fine. I had to remove it and when I try to add it today it doesn’t get recognised anymore.

Somewhere else the same prob ?