Ring Doorbell snapshot

Ik heb de beta Ring app geïnstalleerd.
Ik kan nu in een flow een snapshot maken.
Hoe kan ik deze snapshot beschikbaar krijgen voor verzending oid?

Henny

Er zijn verschillende apps in de Homey app store beschikbaar waarmee je image tags kunt versturen, zoals de app Pushover bijvoorbeeld. @Henny_Karreman

Hij zegt ook dat hij al een snapshot kon maken in een flow dus best verwarrend ja.

Doesn’t work, see Ring image grabber problem

Ik heb een flow aangemaakt die een Ring snapshot zou moeten maken .
Ik heb geen idee of de snapshot in de praktijk gemaakt wordt want ik weet niet hoe ik de snapshot kan bekijken of versturen, vandaar mijn vraag.

Ik kan ook een flow maken waarin bij beweging van mijn Ring deurbel een snapshot opgehaald wordt. Echter, ook voor mij geldt dat ik niet weet hoe ik die afbeelding verder kan gebruiken om te versturen naar mijn mobiel als pushbericht. Ik zie wel de optie om een push afbeelding te versturen maar daarin zie ik alleen 2 tags die lijken te horen bij mijn Sonos (Album hoes).

Iemand een idee?

Nieuwe flow aanmaken met

2 Likes

Top, zo te zien werkt het!!

Wat zijn je instellingen in Imagegrabber dan om een plaatje te krijgen?

Imagegrabber is ook een losse app. Het is heel verwarrend wat er nu precies wordt bedoelt, maar bovenstaande screenshot maakt geen gebruik van deze app. Alleen de flow heeft een naam die er toe verwijst.

Ah :man_facepalming: ik zie het al idd. Ik kon de functie niet zien bij mijn Ring maar ik gebruik de stabiele versie van de app en niet de beta.
Dus even de app wijzigen zou moeten helpen…
Loopt de beta vaak vast?

Klein beetje off topic, maar ik gebruik een foscam c1 (is wel voor binnen maar hij hangt iig droog dus afwachten hoe lang het werkt), en die werkt eigenlijk prima. Snapshot komt ook snel binnen via telegram in mijn geval.

Oké heb het nu ook gemaakt zoals hier boven maar lijkt erop dat ik niet een recente snapshot krijg. Moet ik nog wat op de ring zelf instellen?

ben benieuwd inderdaad heb er zelf ook last van

Hebben jullie inmiddels al meer succes met het ophalen van een recente snapshot?

Nee. In het begin werkte het maar nu niet meer. Kan er niet achter komen waarom.

Werkt prima, met de flowkaart maak een snapshot maak je een snapshot. Er is een extra flow nodig met actiekaart van de ring app (niet het apparaat) en in de dan een mobiele push image kaart zoals dit:

Begreep dat je een vertraging moet toevoegen als het niet werkt maar werkt bij mij zo prima

Ik krijg dit niet voor elkaar, met de twee flows zoals je beschrijft. Werkt dit bij jou met de nieuwe (2FA) app van Ring ook?

Yep

Bij mij werkt het met beide versies van de app prima. Zodra er gebeld wordt krijg ik een snapshot van het moment dat er op de Ring gedrukt wordt.