Ring video niet mogelijk om te Autoriseren

Hoi vandaag uiteindelijk de Ring Video V2 App van Ring geïnstalleerd werkt perfect.
maar nu ben ik al ruim 3 uur bezig maar wat ik ook probeer krijg hem niet in Homey.
Gebruikt de laatste versie van de Ring app v2.3.0 en mijn Homey is versie 5 maar krijg het niet voor elkaar blijft maar de zelfde melding geven 406 zie afbeelding.

Ps heb de forum helemaal door gespit, alvast bedankt voor de komende tips of oplossingen

Ik had dit ook een keer maar toen met ring V1

Ik heb toen de app van ring in Homey de autorisatie verwijderd
dan de het de ring app zelf de deurbel verwijderen.
dan de Homey van het stroom halen.
en dan de camera weer toevoegen.
dit heeft toen voor mijn gewerkt.

Hopelijk werkt dit voor jouw ook!
Succes

Is de app geschikt voor de Homey V5 versie? Ik heb geen idee hoor. Ik vraag het maar even.
De app is 5 maanden geleden voor het laatst geupdate.
Misschien dat je het ergens kan achterhalen.

Volgens dit draadje werkt het (heb zelf geen ring)

Bedankt Tasz het staat er wel Ring werkt met 5.0, maar wat ik ook probeer via de app op mobiel of via de developer blijf dezelfde fout geven zie foto eerder geplaatst

Het is gelukt alleen niet via de app van Homey maar via developer, na het invullen van User en WW kreeg ik een ander scherm voor het invullen van het Autoriseer code hij staat nu in Homey eindelijk

Dus probleem opgelost

Maico, ik heb hetzelfde probleem.
Hoe kom ik de app van developer?

Door hier te klikken.

Dank Roco! Ik ben hier helemaal niet in thuis, maar na wat zoeken toch gevonden.
Blijkbaar kan er veel meer mee, maar dan ga ik toch eens een basis cursus moeten volgen…