Rolgordijnen met fibaro roller shutter 2

Ik heb 3 rolgordijnen met buismotoren aangesloten op een relaisbord zodat ik ze kan aansturen met 1 Fibaro rolluik module. Ik heb 1 buismotor los aan de Fibaro module gehangen om hem te kalibreren en dit is allemaal gelukt. Alleen nu is het zo dat als ik hem weer aan mijn relais bord hang de rolluik module geen wattage verandering krijgt waardoor deze zal stoppen met spanning leveren. Op een forum heb ik gelezen dat parameter 18 op 0 moet staan en parameter 22 op de tijd die het rolgordijn erover doet om omhoog en omlaag te gaan.

Nu is mijn vraag hoe ik dit voor elkaar krijg in homey?

Alvast bedankt voor de reactie.

If you could please keep the conversation in English as much as possible, then more people will be able to participate and help you. If you would rather not or can’t communicate in English then please check out Non-English boards at

https://community.homey.app/c/non-english

Nederlands (Dutch), Dansk (Danish), Deutsch (German), Svenska (Swedish) , Français (French), Polskie (Polish), Fiński (Finnish)

Heb je hiervoor inmiddels een oplossing gevonden?
Ik heb hetzelfde probleem met 2 zonneschermen, ik heb geen flauw idee waar je die parameters kwijt kunt.

Did you find a solution in the mean time?
I have the same problem with 2 sun screens, I don’t have a clue where to put those parameters.