Schakelen 12V trafo tbv buitenlamp. KAKU AWMD-250 gaat steeds defect --> alternatief?

Hallo,

voor het schakelen van mijn buitenlamp ( twee led spots van 12 V ) gebruik ik in mijn inbouwdoos in de muur achter de schakelaar een Klik-Aan Klik Uit module type : AWMD-250.
Het is eigenlijk een dimmer, maar voor mij hoeft het dimmen niet en is een schakelaar ook prima.
Het voordeel is dat ik alleen een fase draad en de schakeldraad nodig heb en geen nul draad ( die is er ook niet )
Weet iemand misschien een alternatief wat ik in de inbouwdoos kan plaatsen om mijn trafo in en uit te schakelen via de homey ? ( en dan natuurlijk een alternatief waar geen nuldraad bij nodig is )

Alvast heel erg bedankt.

Fibaro Dimmer2 kan 2 draads aangesloten worden, je zal wel z-wave bereik nodig hebben. Er zijn wel meer die 2draads aangesloten kunnen worden. De dimmer2 van Shelly volgens mij ook, is op wifi.

Dag Martijn,
dank je voor je snelle reactie.
Bestaat het ook als gewone schakelaar ? Want een dimmer heb ik niet nodig.

Overigens is het wel belangrijk dat ik geen blauwe draad nodig heb. Want die zit niet achter de schakelaar. Alleen de fase en de schakeldraad.

Geen idee, je kunt wel de dim functie uitzetten, hoe dat dan precies werkt weet ik eigenlijk niet.

De Fibaro Dimmer 2 staat het inderdaad toe om hem aan te sluiten zonder nuldraad. Hoe jouw schakeling er dan precies uit komt te zien, durf ik niet te zeggen, dat zul je dan zelf even moeten uitzoeken. In deze YouTube video staat een voorbeeld. Ook met Google Image search kom je een heel eind denk ik.