Shelly Plug S

Hoi allemaal,
Ik heb een probleem met de shelly plug S.
Ik krijg deze niet toegevoegd in de shelly app en daarna in de homey.
Ik probeer deze toe te voegen in de shelly app hij ziet deze wel voegt hem toe maar daarna niks meer kan de plug ook niet meer vinden in de app.
Ook al verschillende keren een reset gedaan.
Wie kan mij op weg helpen? Het is de eerste product voor mij van shelly.
Gr Ferry

Probeer eens een andere telefoon of tablet. Ik heb ook problemen gehad met het toevoegen van Shelly apparaten aan de Shelly app op een specifieke telefoon.

Na het groene Vinkje inclusion complete doet deze niks meer ik heb gewacht op nieuwe apparaten maar deze komt niet te voorschijn.
Ook niet op een andere telefoon (beide iOS)

Hij werkt een paar instellingen in de router verzet!

Nu nog koppelen aan de Homey Homey ziet de plug wel maar krijg deze foutmelding.image|498x300

Hi

Wat had je aangepast in de router waardoor het werkt? Misschien nuttig voor iemand anders…

Ik krijg trouwens precies dezelfde melding.
Dit lukte enkel wanneer ik de app in homey settings had herstart.
Daarvoor kreeg ik een gelijkaardige melding bij het handmatig toevoegen. Homey zag gewoon de plug niet.

Hoi,

Ik heb een kleine aanpassing in de router gedaan het WiFi kanaal gewijzigd naar 1 die meer ruimte heeft. We zaten met 6 op hetzelfde kanaal.
Homey 15 min van de stroom af gehad deed wat moeilijk na de kanaal wijziging.
Ik heb de shelly plug S werkend met de shelly app.
Nog niet aan kunnen melden op homey, homey ziet de shelly plug niet of ik krijg met het aanmelden de foutmelding: EHOSTUNREACH ?
Heb al wel gezocht op het forum maar ik kom er niet uit.
Iemand ideeen?
Gr Ferry

Hij werkt nu wel ook via homey maar waarom? Geen flauw idee maar het is opgelost.

Ik ga ze ook bestellen. Eerst maar eens kijken hoe het werkt in de standaard app.
Ik heb voorheen de Plugwise gehad (niet de laatste versie maar een oudere) en dat viel best tegen. Heeft denk ik te maken met het protocol wat ze gebruiken. Wat ik begrijp van deze pluggen is dat ze inhaken op het Wifi netwerk. Ik heb een wifi vlan gemaakt speciaal voor mijn internet dingen en mijn dekking is overal goed dus ik hoop dat ik dan ook meer draagkracht heb