Smart lampen schakelen

Beste, ik heb momenteel een smart lamp (ikea) in mijn gang gekoppeld aan een slimme bewegingsmelder. Van zodra deze beweging detecteert gaat de lamp aan op 50% sterkte voor 2min. Graag zou ik een extra niko pulsdrukker willen koppelen. Deze zou komen ipv mijn oude domme bewegingsmelder die in de muur zit ingebouwd. Hier heb ik 220v voedingsspanning, doch geen draden om de lamp te schakelen. Kan dit via een “domme” pulsdrukker met erachter een smart switch die je kan voeden met 220v (ipv batterijen) om daarna dezelfde flow te creëren als de bewegingsmelder? Iemand tips voor zo een in te bouwen smart switch? Aangezien niko smart switchen niet werken via homey

Is dit mss een idee? Deze plak je bijv. bij de originele schakelaar in de buurt en verbindt de schakel-en fasedraad door. Je kunt de lamp dan rechtstreeks (dacht ik) aan de lamp koppelen en/of via Homey

Deze heb ik al hoor :blush:. Maar zou liefst op die plaats werken met een niko pulsdrukker.

Kon ik toch niet ruiken, beste Bram…
Waarom per sé een niko pulsdrukker die niet met Homey werkt? Ik snap de gedachtengang niet.
Er zijn toch pulsdrukkers die wel met Homey werken?
Dit bijv is een z-wave model en werkt op 230V