Homey Community Forum

Smart radiatorknoppen en homey, is er nieuws?

Ik zit al een poosje te hopen op een mooie oplossing maar alles wat ik vind zijn knoppen van minimaal 50 euro ps, redelijk absurd wat mij betreft.Vorig jaar om mee te spelen een tuya knop via ali gekocht voor een paar tientjes. Leuk om een schemaatje in te prutsen om de badkamer iedere ochtend tijdelijk op te warmen maar iedere communicatie met de rest van het huis lijkt er zonder tuya hub niet in te zitten. Zijn er inmiddels goedkopere alternatieven? Kan ik met de hub wel aan Homey koppelen?

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Lidl heeft sinds kort een exemplaar in haar assortiment. Het is nu nog wachten tot de bestaande Lidl app op Homey er mee overweg kan :crossed_fingers: . Overigens is een eenvoudig schema ook al instelbaar op het apparaat zelf. Tot die tijd dus wel al gewoon bruikbaar.

De insteek van ondersteuning komt later weer had ik al met de Tuya maar nu al weer een winter later.
Ca even duur als de Tuya (30 euro op Ali). Noodzakelijke (voor minimaal app bediening) hubje er bij is maar 20 euro dus dat valt mee en er is al google assistant ondersteunen dus mijn vriendin kan al dingen roepen als ze het koud heeft :wink: Hij ziet er niet erg subtiel uit maar zeker in de putverwarmingen is dat niet echt een issue.
Bedankt! Goede optie evt.

Edit: op de Duitse site van Lidl is ie maar 22,99. Kan je nagaan wat een marge er nog op zit. Duitse Lidl levert niet op Nederlands adres natuurlijk ander kunnen ze de NL site wel sluiten.