Somfy io zonnesensor wordt niet gerefreshed in Homey

hoi, ik heb een Somfy io zonnesensor samen met een paar io zonnescherm die ik aanstuur op Homey via Connexoon. Het koppelen van mijn io apparaten met Homey ging zonder problemen. Een paar dagen later merk ik op dat de gegevens van mijn zonnesensor niet worden doorgegeven. Enige waarde (lux) die ik zie is diegene die werd ingelezen bij het koppelen. Iemand enig idee hoe ik dit kan rechtzetten. (indien mogelijk zonder de sensor opnieuw te installeren in Homey daar ik al heel wat flows heb geschreven die gebruik maken van de sensor… :grin:)

Bij mij heeft hij het nog nooit gedaan.
Maar ik gebruik een Tahomabox, misschien dat dat de reden is.

Denk niet dat het te maken heeft met Connexoon of Tahoma. De Connexoon app werkt de sensor perfect. Lijkt mij eerder iets tss de Somfy TaHoma app op de Homey en de Connexoon app.

Ik heb een identiek probleem, de sensor werkt perfect met de Tahoma maar laat het afweten met de Homey indeed killing voor je flows, niets helpt, app starten etc

Kijk even in dit topic.

Daar heeft Adrian Rockal een aantal versies van zijn app voor Somfy opgeleverd die dit probleem maanden geleden heeft opgelost.

Als dat niet helpt kan hij je sowieso helpen.
Maar dan wel even meer informatie geven over de gebruikte programma versies van je Homey en je Somfy app.