Somfy rolluik reageert niet

Ik heb een somfy rolluik aangeschaft en weet niet welke motor er in zit maar er zit een afstandsbediening bij! Ik heb de stappen in de Somfy RTS app gevolgd en in de Sunway app (in andere topics gezien dat dat de oplossing kon zijn).

Niks werkt helaas! Is er misschien iemand anders die dit probleem heeft gehad en een oplossing heeft?

Hierbij een foto van de afstandsbediening image

Je leverancier zal toch wel weten of dit via het IO of RTS protocol moet worden aangestuurd?
Er zijn trouwens meerdere topics over dit thema op het forum.

Of, als het niet teveel moeite is, kijk op de achterkant van de afstandsbediening.

Excuses! Ik was inderdaad iets te snel met mijn vraag te stellen en was gelijk in de Homey gedoken om te koppelen!

En de persoon die hem geplaatst heeft wist ook niet welke motor precies aangezien het een bevriend iemand is en ik daar verder ook niet naar gevraagd heb!

Doosje uit de prullenbak gevist en het blijkt om een io te gaan!

Even bedenken of ik het dan waard vind voor een extra kastje van Somfy!

Goedkoopste oplossing is dan een Connexoon. Die werkt met IO en Homey.

@Eternity Thanks! Ik ga er over nadenken of het me waard is om voor 1 rolluik de Connexoon aan te schaffen!

Kennelijk iets mis gegaan met bestellen en is er doorgegeven dat ik hem met mijn telefoon wilde bedienen en de verkoper niet heeft gezegd dat er dan nog een extra kastje bij moet!

Houd Marktplaats in de gaten, daar kocht ik mijne. Er komt wel eens een Connexoon voorbij, omdat iemand upgrade naar de Tohoma box.

Succes!