Homey Community Forum

Sonos en mijn Nest

Homey herkent mijn sonos niet en mijn nestthermostaat en wel een gehele update gedaan.

Als eerste Welkom @Peter_Ypeij

Als 2de het lullige gedeelte, zonder verdere informatie kan natuurlijk niemand je helpen.

Je kunt natuurlijk ook via de zoek machine al het een en ander vinden, en misschien heb je dan al de informatie die je nodig hebt.

SONOS

NEST

Mocht je het juiste antwoord niet kunnen vinden, uiteraard kun je of in die topics of hier verder vragen. De meeste op het forum zijn zeer vakkundig en behulpzaam.

Alleen probeer wel altijd zoveel mogelijk informatie te geven.

• Homey Firmware versie
  • App versie (in dit geval Sonos en Nest)
  • Wat heb je zelf al geprobeerd
  • En waar loop je vast

Alleen met de melding…

Homey herkent mijn sonos niet en mijn nestthermostaat en wel een gehele update gedaan.

Gaat je het natuurlijk niet lukken, hoe graag iemand je ook wilt helpen.

Verder is ook altijd handig je even in te lezen als je nieuw op een forum bent, dat geheel terzijde :grinning:

WELCOME TO THE FORUM

ik ben idd nieuw maar heb van de homey nog geen kaas van gegeten zie ook nergens een duidelijk handleiding in het ned.
Maar ik wacht nu even eind deze week krijg ik een andere provider dus alles weer even opnieuw instellen.

https://support.athom.com/hc/nl

Staat gewoon op de website, en nee inderdaad staat niet alles er. Aangezien ook veel ondersteuning voor merken door de community is gemaakt.

En alle begin is moeilijk, uiteindelijk lukt het wel

Hoi @Peter_Ypeij, gebruik Homey nu iets meer dan een maand dus ik weet heel goed waar je over praat.

Deze community draagt enorm veel bij om Homey beter te begrijpen en er mee te leren werken. Persoonlijk vind ik dat Athom hierin tekort schiet. En dat mag gezegd worden (ook al lezen ze niet mee). Nu gauw weer on-topic, want de mods lezen wel mee :wink:

Gebruik inderdaad de zoekfunctie. Er zijn recentelijk al wat Sonos gerelateerde threads voorbij gekomen.

Je zal info moeten opzoeken over welke apps je wilt installeren op jouw Homey, welke (en op welke manier) flows je wil gaan samenstellen, hoe je tags een onderdeel laat uitmaken van je flows, welke smart devices je aan zou kunnen schaffen om jouw Homey nóg efficienter te kunnen gebruiken.

Succes