Sonos flow card error

Er zal toch ergens iets gewijzigd zijn. Wellicht dat ze een depricated api gebruikte die nu echt weg is en dat HA dit niet meer gebruikte. Geen idee verder, dat is het jammere dat de source niet toegankelijk is. Heeft altijd goed gewerkt, in eens een fout en er moet echt iets aangepast worden om het weer te laten werken… dat doet mij toch echt vermoeden dat er ergens iets aangepast is. Daargelaten dat het gewoon opgelost is nu he… dus erg fijn!

in het algemeen bv net klik aan klik uit ge-update en mijn deurbel die werkte niet meer,moest ik weer toevoegen .

Ja, en in het algemeen wil iedereen perse updaten. Ook als de bestaande app goed werkt en de nieuwe update niks extra’s toevoegd vwb hun eigen setup willen de mensen toch graag updaten. Er zijn zelfs nog steeds mensen die ALLES op automatisch updaten hebben staan! In sommige gevallen is een update niet eens echt een upgrade.
En nog even terugkomend op dit topic over de Sonos card error: er was geen update van de Sonos Homey app op dit moment die dit veroorzaakte!