Sony Bravia tv ( geen android)

Goedemorgen allemaal,ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een homey
Helaas heb ik een probleempje met het installeren van de app om de afstandsbediening van mijn Sony tv te installeren geeft een pagina met allemaal code zodra ik probeer te installeren mijn vraag doe ik iets fout of is er een alternatief
Bij voorbaat dank

Kun je een screenshot maken en die hier posten?

Ah, dat is vervelend.

@Retrospected, zijn er plannen om die app te updaten?

Dank je wel voor je reactie

thx voor het melden @Markdw, ik ga er naar kijken!

Dank je wel

Ik heb versie 2.0.0 vanmiddag gereleased in de app store met een upgrade naar SDK2. Hij zou nu weer moeten werken!

https://apps.athom.com/app/com.sony.bravia.smarttv

Ik hoor graag van je als er nog problemen zijn.

2 Likes

Dank je wel

When I try to link my Bravia Android TV to Homey, a different error is returned.
“Invalid setting type! Got number but expected string (text) for polling”
Firmware 2.0.0, all settings (StaticIP, etc) are present.

My app doesnt support Sony Bravia TV’s with Android. You will have to try the Android TV app or contact the developer of that app:

https://apps.athom.com/app/com.sony.bravia.androidtv

Hoi Sander,

Ja, sorry dat ik het daar postte. Net nieuw en dat forum van athom is niet erg overzichtelijk.

Ik heb inmiddels de juiste threads gevonden en daar staat ook wel dat de eerste ontwikkelaar ermee is gestopt en dat er een paar anderen mee bezig zijn…

Vreemd hoe Athom met z’n nieuwe firmware omgaat en de community de problemen krijgt :-S

Mvrgr Marcel Veltmaat

Heb je de oplossing al gevonden

Athom is niet de maker van deze app?

I have the exact same issue and error when trying to connect my Sony KD-xg9505 android smart tv. With the “Sony Bravia(KD, KDL series) Android TV” app.

Any news or progress on an app update? Or maybe a work around? Or other app?

The solution is to buy a new TV or switch Homey for a working domotics implementation. Homey is amateur stuff

did you try this app instead?