Sortering flows

Ik heb inmiddels een forse rij met flows, die ik ondergebracht heb in verschillende folders. De folders worden alfabetisch geordend, de inhoud per folder zo te zien willekeurig. In elk geval niet op alfabetische volgorde en ook niet met cijfers (001, 002 enz.) er voor op cijfervolgorde. Helaas is de steeds langer wordende lijst ook niet door slepen aan te passen. Weet iemand daar een foefje voor ?

Vreemd. Bij mij staat alles in alfabetische volgorde. zwel de mappen als de flows

IOS en Android zijn gesorteerd, alleen de online flow editor niet. Nog irritanter is de lijst met flows om uit te kiezen op Android of IOS als je een flow card gebruikt, geen zoekmogelijkheid, geen folders en in volgorde van aanmaken :frowning:

Dit is er eentje voor het wensenlijstje van Athom denk ik…

1 Like

Er is wel een zoek functie hoor

1 Like

En als Athom dan toch bezig is met het verbeteren van de toegang online zou bij het maken van een nieuwe flow een overzichtelijke zoeklijst van mogelijkheden (bijv. zoals bij Android : per app) ook worden meegenomen

En ook die functie zit er allang in. Gewoon naar de desbetreffende app gaan en al je flows die bij die app horen staan keurig naast elkaar

Hieronder een voorbeeld van mijn Fibaro app

En ook per apparaat kan je ze vinden

Hier een voorbeeld van mijn zonnescherm

Bedankt voor je reactie, maar je geeft de layout weer bij gebruik van een app voor Android of Apple. Vanwege de kleine weergave prefereer ik bij het maken van een flow de weergave op mijn (Windows) pc :

Dan kun je je telefoon er toch naast gebruiken om te zien welke flows van toepassing zijn?
Ben met je eens dat het handig zou zijn om dit direct in de PC-App te kunnen zien, overigens, om een aantal Apps hier bij elkaar te zetten, gebruik ik wel eens de Duplicate functie, de nieuw flow komt dan onderaan te staan na Save, dan de oude flow verwijderen en de nieuwe weer de oorspronkelijke naam geven.

Een andere mogelijkheid is BlueStacks. Dit is een gratis android emulator en dan kan je de volledige Homey app op windows draaien .

1 Like

Bedankt; ik kende het programma. Bruikbaar als alternatief maar liever een aanpassing van de online toepassing !