Spotify via de aux aansluiting

Goedendag, ik wil over mijn Homey via de AUX aansluiting naar mijn versterker muziek streamen. De aansluiting werkt wel omdat Homey een tekst uitspreekt over de luidsprekers/versterker als hij wordt aangesloten. Maar muziek krijg ik er niet over afgespeeld. Spotify geeft alleen geluid over de Sonos speakers en/of wifi speakers. Dus ondersteund niet Homey. En Itunes speelt niet af via de iPhone naar Homey. Is hier een oplossing voor?

Groet,
Hans

Dit is een issue in 2.0.0 en een fix staat al klaar bij Athom…
Oeps, verkeerd gelezen. Spotify via de aux is niet mogelijk. Homey Voice wel…

Dank voor je snelle reactie. Ik heb 2.0 nog niet geĂŻnstalleerd.

Sorry, voor zover ik weet staat Spotify nog steeds niet toe dat audio via Homey zelf wordt gespeeld, dus geen Spotify via de aux helaas…

Maar weet je dan wel hoe ik bijvoorbeeld muziek (iTunes) op mijn iPhone/iPad naar de AUX van Homey kan streamen? De AUX zit er niet voor niets op denk ik.

Homey is geen streaming device, het kan alleen andere streaming devices aansturen.
De AUX is voor de eigen geluiden die via de interne luidspreker of via de AUX weergegeven kunnen worden.

Bedankt voor je antwoord.
Maar op de site van Athom wordt er toch een andere indruk gewekt.
https://www.athom.com/nl/store/product/aux-speaker/

Voor- en nadelen

voordeel: Gebruik je eigen speaker via AUX
voordeel: Muziek - geluiden - Homey’s stem
nedeel: Bekabeld - niet draadloos
nadeel: Geen ondersteuning voor Spotify

wat van indruk zie jij dan voor spotify playback over de aux?

Niet voor Spotify op zich. Maar ik had de indruk dat je de versterker kon verbinden met de AUX van Homey en dat je dan op een een of andere manier er muziek over kon spelen.

Kan ook, muziek via de “soundboard” app. De rest sinds kort niet meer… Maar wie weet wat er nog komt…