Support van Athom voor Gardena App?

Hallo, ik zit me de krampen te zoeken, maar ik kan niet vinden op welke manier ik in contact kan komen met Athom, betreffende de Gardena “app” van hun.

Gisteren had ik de Smart Water Control set van Gardena binnen gekregen, geinstalleerd en in eerste instantie werkte het prima met Homey. Toen zag ik dat er een update kwam van Gardena (ik weet niet of het voor de Gateway was of voor de Water Control), maar na deze update kan ik de Water Control niet meer bereiken met Homey.

Als ik de Water Control in een Flow wil gebruiken, krijg ik foutmelding Flow Card error: 400 Bad request. In de Homey App zelf krijg ik de foutmelding “Er ging iets fout, probeer het later opnieuw”.

Met de Gardena App werkt de boel wel. Ik heb het apparaat ook al verwijderd uit Homey en opnieuw toegevoegd, ik heb de Gateway en de Water Control ook al gereset, maar helaas pindakaas.

Waar kan ik (behalve hier) contact krijgen met de ontwikkelaar van de Gardena App van Homey?

De Gardena App is door Athom zelf gemaakt, dus:
https://homey.app/nl-nl/support/

@RoyWissenburg en @JPe4619
Beiden bedankt, beetje drukke dag gehad vandaag… :wink:

Ennnn… support vraag verstuurd.

1 Like

Heb je al antwoord gehad? Ik heb namelijk het zelfde probleem. Water control ge-update naar laatste firmware van Gardena en nu krijg ik ook de 400 bad request melding: Lees op het forum en de reviews van de app dat er veel mensen zijn die het zelfde probleem hebben. Begrijp niet dat athom hier niks mee doet. Het zijn de apps en de kwaliteit ervan die het succes van athom bepalen. En aangezien dit een vrij regulier product is is het niet handig om hier niks mee te doen lijkt me. Is er iemand hier die de upgrade heeft gedaan en geen problemen ervaart?

Ja, ik heb antwoord gehad. Ze (Athom) zijn ermee bezig, echter zijn ze afhankelijk van de medewerking van Gardena. Ik krijg de indruk dat dat nog niet echt lekker loopt.

1 Like

Zelfde probleem hier. Gekozen voor Gardena omdat het zou samenwerken met Homey, maar verder dan een ‘400 bad request’ melding kom ik niet. Kan Athom hier een update geven? Informatievoorziening maakt of breekt een merk…

Nu dat Gardena in de nieuwsbrief terecht is gekomen zijn ze bij Athom ineens wakker geschrokken en wordt er aan de app gewerkt:

1 Like