Telefoon notificatie deurbel

Beste,

Ik ben een zeer tevreden homey gebruiker.
Voorheen was ik in het bezit van een Homewizard systeem, wat ook goed functioneerde, echter had dit systeem maar beperkte mogelijkheden.

Momenteel gebruik ik de ACDB-7000BC ontvangen van klikaanklikuit, welke is aangesloten op me originele bel druk knop bij de voordeur. "
Hier is dan vervolgens mijn foscam camera weer aan gekoppeld, waardoor ik (wanneer er word aangebeld) een foto ontvang via de telegram bot.

Nu is het zo dat ik een aparte notificatie geluids melding op mijn telefoon wil, wanneer er word aangebeld.
Ik krijg al wel een notificatie melding via Homey, echter word dan het standaard systeemgeluid van mijn telefoon afgespeeld.
Via de app soundboard kan helaas enkel een notificatie geluid voor de Homey zelf worden ingesteld.

Nu heb ik op verschillende (oude) topics gelezen dat je wel een aparte geluidsmelding kan instellen door Macrodroid te installeren op je telefoon, echter zou ik bij voorkeur geen andere applicaties willen installeren op mijn telefoon.

Dus kan iemand mij met bovenstaand helpen? :slight_smile:
Bij voorbaat dank!

Ben btw wel van mening dat de notificatie meldingen van Homey nogal beperkt zijn, dus hoop dat hier nog aan gewerkt word (voor wat betreft notificaties op je telefoon).

Groeten,
Peter

Mocht je hier nog op terug komen dan kan je misschien deze gebruiken.

Hi,

Interne applicaties in Homey vind ik geen probleem, het gaat me meer om apps vanuit de playstore.
Kun je met pushover ook geluids notificaties naar je telefoon versturen?

Push notificaties worden naar een specifieke app verzonden, in dit geval moet je dus ook Pushover op je telefoon installeren…

1 Like