Tijd flow doet vreemd

Hoi allemaal,

In mijn flow controleer is ik hoe laat het is, alleen werkt dit sinds kort niet/anders. In onderstaande screenshots een voorbeeld:

Ik zou hier verwachten dat er bij het testen een groen vinkje zou komen te staan. Zie de tijd van mijn telefoon. Alleen sinds v6.0 (volgens mij) werkt dit dus verkeerd om. Hieronder nog een voorbeeld:

Het is duidelijk na 2100 en voor 2359 en toch geen groen vinkje.

Heeft iemand hier ook last van? Of tips hoe ik dit kan oplossen?

Alvast dank.

Is de locatie van je Homey goed?
controleer hier: Homey Developer
of in de Mobile App - … Meer - Instellingen - Algemeen - Over
wat is date en dateHuman en dateDst ?
Gebruik je een pi-Hole op je netwerk?
Heb je de Homey al even opnieuw opgestart?

Dank voor je antwoord. Tijd staat goed.Uiteraard ook even herstart. En een PI-Hole draaien inderdaad, ik zal daar even induiken. Die blokkeert dus mogelijk het een en ander? Gr.

Hier een van mijn wekkers die alleen in het weekend hoort af te gaan om 08.30 en sinds kort elke dag om 7.23 uur afgaat. De andere wekkers geven geen problemen. Abacadabra😄

Wat is er op dit gebied aan de hand. Ik lees het her en der. En wat is dan de oplossing? Ik heb zelf geen problemen gelukkig. Heb gisteravond even getest met een flow die moet starten op x tijd, werkt en een flow die moet werken na een bepaalde tijd. Werkte ook. Kan het te maken hebben met een oude flow? Indien je de flow helemaal opnieuw maakt, zou het dan weer wel werken?

Ik heb inderdaad nu een nieuwe wekker aangemaakt en de de flow opnieuw opgebouwd. Even afwachten wat er gebeurd nu

Ben benieuwd, het is zeer elementair, moet gewoon werken.

Ik denk dat het in mijn geval de pi-hole zou kunnen zijn. Ik zie alleen niet direct blokkades op homey of athom url’s terugkomen. Heeft het met iets anders te maken? Alvast dank.

Ik niet. Je zegt zelf: de tijd van je Homey staat goed. Ik zie niet in hoe Pi-Hole dan roet in het eten kan gooien (tenzij Homey voor tijdgerelateerde flows afhankelijk is van een netwerkverbinding… :scream:) (en ja, NTP en zo, maar dat is alleen relevant als de tijd niet goed zou staan)