Tijdelijke geluidsbestand afspelen op Sonos

Beste Homey gebruikers,

Graag jullie advies, nergens op de community een antwoord kunnen vinden.
Ik heb een ring deurbel en gebruik tevens sonos. Graag zou ik mijn deurbel op de sonos aansluiten. Dat is gelukkig niet zo moeilijk. Ik heb een url/mp3 welke via de sonos wordt afgespeeld via de soundboard app.
Echter, ik krijg het niet voor elkaar om nadat de bel is gegaan terug te keren naar de muziek die ik aan het luisteren was (bepaald radiostation, afspeellijst of album ofzo). Uiteraard kan ik wel standaard een radiostation laten afspelen nadat de bel is gegaan, maar dat wil ik weer niet als ik bijvoorbeeld net een afspeellijst via spotify aan het luisteren was.

Heeft iemand hier een idee voor om dit probleem te omzeilen?

Alvast dank!

Groet Joost

Ik heb zojuist een flow gemaakt waarbij ik een mp3 afspeel via soundboard op de sonos wanneer een kaku bel wordt ingedrukt.
Bij mij gaat de playlist of radio verder als de mp3 is afgelopen. Wanneer de sonos uitstaat speelt uiteraard alleen de mp3 af.

Bob

En om welke FW van Homey gaat dit bij jullie?
@Bob_Mijwaard en @Garejoost ?

versie 2, net gister gedownload

Ok. Misschien ook nog even soundboard app versie en Sonos app versie er bij als je wil. Bij mij werkt het op 2.0 niet namelijk.

soundboard v 2.0.3
sonos v 4.0.17

Ok. Maar dan heb je net de update gedaan van 1.5.13 naar 2.0? En had je die 2 apps al op je Homey staan? Want als ik het nieuw er op zet dan werkt het hier niet.

ik had zowel sonos als soundboard al in FW 1.5.13 geinstalleerd inderdaad. Vreemd dat het hier wel goed werkt.

Ik heb firmware 2.0.0
Sonos beta v4.0.17
Soundboard V2.0.3

Gek dat het dus wel kan werken. Hopelijk wordt het snel opgelost…

Maar heb jij ook een update gedaan met de apps al geinstalleerd of opnieuw er op gezet?

Ik heb hem met apps geüpdatet. Had ook de beta versie van 2.0 al geïnstalleerd voordat de definitieve versie 2.0 uit kwam. Wellicht heeft het daarmee te maken.

Goedendag, zou je deze flow willen delen met me. @Bob_Mijwaard

Die flow heb ik helaas niet meer voor je. Ik heb al m’n Kaku apparaten vervangen door andere.