Tijdzone

Dag, heb net de Homey aangeschaft en ik heb een vraag over de tijdinstellingen.
Neemt Homey de tijdinstelling van je wifi netwerk thuis of van je apparaat waar de app op staat? Als bijv. je Iphone in een andere tijdzone is veranderen dan de flows?

En een tweede vraag: als er thuis een stroomuitval is geweest en daarna start je wifi opnieuw op komen dan de oorspronkelijke instellingen weer naar voren of gaat een flow dan vanaf 00.00 uur tellen?

Merci.

Ik meen dat de tijdzone gebaseerd is op de locatieinstellingen van je Homey (dus waar je Homey staat).

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar Homey werkt in ieder geval aan de hand van wat de huidige tijd is. Dus ook na een reboot wordt een flow die bv voor 6 uur 's ochtends is ingepland netjes op die tijd uitgevoerd.

Als nou net om 6 uur de stroom eraf ligt dan wordt die flow voor die dag niet alsnog uitgevoerd op het moment dat Homey weer stroom krijgt.

Dag Robert, dank je wel. Ik denk dat dit de antwoorden zijn die ik nodig heb,
Merci.

Dat lijkt niet zo te zijn. Elke keer als ik in het buitenland ben, pakt homey mijn tijd en levert dat thuis issues op in de flows. Geen idee hoe ik dat kan oplossen. Als ik in de instellingen van mijn homey kijk staat alles goed, adres, mijn lokatie staat uit en toch is de tijd van de homey die van mijn telefoon….iemand een oplossing?