Tradfri rgb E27 koppelen

De tradrfi rgb e27 koppelt wel maar hoemey geeft dan aan dat er geen app is waarmee deze vorbonden kan worden.
Er wordt dan een onbekende zigbee lamp aangemaakt. Deze kan ik dan wel dimmen maar geen kleuren weizigen.
Doe ik iets verkeerd?

Welke app gebruik je om deze lamp toe te voegen?
Hoeveel zigbee apparaten heb je?
Hou je de lamp bij de dichtstbijzijnde router device tijdens het pairen? (Als je v5 of hoger draait is dat de aangeraden wijze)

Waarschijnlijk niet. De meldingen die je krijgt hebben ermee te maken dat de IKEA app jouw model lamp niet ondersteunt (waarschijnlijk door interne veranderingen in het ontwerp). Je zult contact op moeten nemen met Athom via support@athom.com om ze te vragen ondersteuning in te bouwen.

Ik gebruik de ikea app om te verbinden. Ik had 4 ikea lampen wit. Deze zijn nu ontkoppelt dus volgens mij geen zigbee meer gekoppelt
Ik had de lamp tijdens het koppelen zo goed als tegen homey.

Als ik bij geavanceerde instelling kijk staat er dat het een ikea lamp is

Zoals @robertklep al aangaf, ziet de Ikea app 'm wel, maar wordt hij blijkbaar nog niet ondersteund. Dan wordt hij als onbekend generiek zigbee apparaat toegevoegd. Dan heeft hij in ieder geval de aan/uit mogelijkheid.
Je kunt dus een verzoek doen bij Athom (de ontwikkelaar van deze app)

Of je kunt een tradfri gateway kopen en daar de boel mee koppelen.

En je zal dan ook met iets meer informatie moeten komen dan alleen maar :

Ik heb inmiddels al een verzoek bij athom neergelegd.
Bedankt zover voor jullie reacties

Ik heb sinds een paar dagen ook problemen met mijn ikea lampen.

Hieronder de reactie van Athom
Even geduld dus nog

"Goedemorgen Marco,

Bedankt voor het contact opnemen met Athom support!

Je doet niets verkeerd. Het type lamp van IKEA dat je probeert te koppelen is de nieuwe uitvoering die nog niet aan de app is toegevoegd. Deze staat net als de andere IKEA apparaten uit de nieuwe collectie op de lijst van toe te voegen apparaten en zal door onze ontwikkelaars aan de app toegevoegd worden. Gezien en drukte en de vakantie periode kan ik geen uitspraken doen over de termijn, maar je kunt er zeker van zijn dat dit apparaat zal worden toegevoegd aan de app.

Met vriendelijke groet,

Best Regards,

Bas

The Athom support team."