Update Homey app

Kan iemand mij informeren wat de toevoeging is van het toevoegen flows aan de to-do pagina in de nieuwe app release?

Athom support misschien?

Waarschijnlijk gerelateerd aan problemen met backup/insights zie: https://firmware.athom.com/

Het gaat hier om flows-Widges-To do scherm. Wazig verhaal voor mij. Wat wordt hier bedoeld?

Ik denk dat je dit bedoeld? (is overigens niet alleen voor android, IOS heeft ook widget support)

@Caseda Deze optie zat al in de laatste (officiele) versie van de app.
En is vandaag een nieuwe beta uitgebracht waar @Rob naar ik aanneem op doelt…

de laatste beta versie(s) van de app (alle updates na widget support) zijn alleen minimale updates geweest onder de noemer “minor fixes”

Het wordt meer duidelijk maar de vraag is hoe plaats je een widget op je IOS scherm

Ach gevonden is inderdaad een nieuwe widget beschikbaar. Bedankt voor jullie hulp.

1 Like

@Caseda
Thx voor de info! Waar is die changelog van de Andrpid app te vinden?
In de Play Store is de Android app daar nl niet duidelijk over.
Daar staat dat met deze update widgets geïntroduceerd worden, maar dat klopt dus niet; die waren er al…

super fijne toevoeging, zat ik al maanden op te wachtten

de play store changelog toont de changes in de stable release, daar zitten de widgets nu pas in

Maar ik download de beta versie vanuit de Play Store. Daar kan je ook gewoon de changes in meegeven. Beetje onlogisch om dat niet te doen, want zo weet je niet wat er gewijzigd is en er evt getest moet worden…
Daarom zou een changelog of juiste omschrijving van de changes in de beta (in de Play Store) dus handig zijn…

1 Like

Vertel dat maar eens aan Athom, wij zijn het er natuurlijk allemaal wel over eens.

Precies, daarom was ik ook benieuwd waar @Caseda de info over de changes had gelezen… :wink: