Update KlikaanKlikuit

Hier werkt deze na de update ook niet meerā€¦

Zelfde probleemā€¦net terug van een lange vakantie ā€¦(jun-aug).
Is er al een oplossing (bij mij krijg ik het niet werkend)?

Weet iemand hoe je terug kunt na vorige versies van KAKU app?
Heb de link aangekliktā€¦maar hoe krijg ik de zip op de Homey, zonder problemen.
Zo is de link uit de community app store, is de installatie optie grayout.

Daarna moet ik wel direct bij allen appā€™s en ook Homey zelf de updates uitschakelen.
Er is telkens wel iets met een update, als het niet bij Homey zelf isā€¦dan is het wel bij een app.
(Nooit de berichtjes meegekregen om updates uit te moeten zetten om deze problemen te voorkomen)

Update problemen van 2021 !!!
Dit zet me wel aan het denken, om elke keer weer allerlei problemen te moeten oplossen bij een updateā€¦wat sinds dit jaar veelvuldig voorkomt.

Mss nog even eerst de community store app op Homey installeren via een pc.
Daarna inloggen op de community store site, dan moet de install button actief worden

Peter, dank je wel.

BTW ā€¦ je had een link geplaatst van een ZIP file, kun je deze zelf uploaden op de Homey?

Hier begrijp ik uit dat het nog niet gelukt is met de community store. Laat nog even weten wat er verkeerd gaat nadat je de store app hebt gedownload , op je Homey hebt gezet en ingelogd bent. We willen graag weten hoe we dat op kunnen lossen.

Het is ondertussen gelukt HCSā€¦de meest belangrijke KAKU apparaten werken weer.

(was benieuwd of je een zip bestand zelf kon uploaden na de Homey en hoe dit werktā€¦gezien er een link was geplaats hierboven)

Ik wil jullie beide bedanken voor de snelle reactieā€¦Thx.

1 Like

Alles kan. Mooi dat het werkt.

Dank je voor deze linkā€¦ā€¦:+1:t3:

1 Like

deze linkjes zijn heel nuttig :slight_smile:
ik had ook problemen met kaku (dubbele schakelaar die nu werkt als enkele, schakelaars omgedraait etc.)
nu de oude app geinstalleerd en viola, alles werkt weer zoals het hoort.
waarom kan homey dat zelf niet?
any way, thanks!

1 Like

Ik neem aan dat je ā€œAthomā€ bedoelt. Dat kunnen ze wel, want het is een oude versie van de app die Athom zelf gebouwd heeft. Ze hebben alleen in hun wijsheid besloten allerlei functionaliteit uit nieuwere versies te halen.

Waarom? Geen idee. Misschien heeft het te maken met de nieuwe Homey Bridge die iets niet ondersteunt.