Verwijderde flow blijft toch werken

Ik had een flow aangemaakt om buitenverlichting aan te laten gaan bij detectie en na daglicht. Dit werkte uitstekend, totdat de flow ook overdag ging werken en ik dit met geen mogelijkheid meer goed kreeg. Ik heb daarna de flow verwijderd, maar hij blijft werken. Is er een soort buffer/cache die ik moet legen of resetten? De flow staat in ieder geval niet meer in mijn lijst.

Is er niet een kans dat je (perongeluk) je lamp ook in een andere flow hebt gedaan? Het “plotseling overdag” laat me dit erg doen aan denken

Niks gebeurd “zo maar” dus net zoals Caseda is ook mijn sterke vermoeden dat in een andere flow je buitenlamp ook wordt bediend en het daar dus fout gaat

Zou natuurlijk mogelijk kunnen zijn, maar is er een manier om snel te kijken bij een device in welke flow ze dan zitten?
Of moet ik alle flow gaan bekijken? Ik heb de flow zojuist opnieuw aangemaakt, maar nu met een notificatie als de sensor iets ‘ziet’. Gevolg is dat de sensor goed werkt en de flow, maar dat de buitenlamp op een andere manier aangaat (toch andere flow)???
Ik zoek nog ff verder.

In de homey app kan dat volgens mij niet.
Wat ik doe is: ik heb flowviewer geinstalleerd. Van daaruit print ik naar pdf.
En een pdf is searchable dus dan kan je het device opzoeken.

Wat is het voor device? Hangt deze direct aan homey of via een hub?
Ik heb ook eens een lamp gehad die “spontaan” aan leekt te gaan. Uiteindelijk bleek ik per ongeluk in de hub een flow aan te hebben staan. Dus de lamp werd buiten homey geactiveerd…

Je kunt niet zien in welke flows een device gebruikt wordt. maar je kunt wel zien welke flows er per app gebruikt worden. Misschien dat dat een hint in de richting geeft?