Homey Community Forum

Volvo On Call request

Kan iemand de API zo uitbreiden dat je na elke stop een stat kan maken van je verbruik voor een rit, zodat je kan je zien of je zuiniger aan het rijden bent over een langere periode?

Misschien om te beginnen, de ontwikkelaar van de app te contacten :wink:

1 Like

Hoe doe ik dat?

Persoonlijk zou ik als eerste kijken op de pagina van Volvo on call in de app store.

Als je daar gaat lezen… dan lees je dit.

Knipselvol

Als je dan verder kijkt zie je dit…

Als dan op de forum link klikt… kom je uit op de Forum pagina van de Volvo on call app.

Hier zou ik dan als eerste mijn vraag stellen, ipv een nieuw topic aan te maken en maar te hopen dat de ontwikkelaar het leest.

Je zou ook nog op het linkje Rappoteer een probleem kunnen klikken. Dan kom je uit op de github pagina van de Ontwikkelaar/App waar je bugs en request kunt doen.

Je kan ook de ontwikkelaar, in dit geval @Richard_B benoemen zodat ik nu gedaan heb. Hij zal nu een melding krijgen. :+1:

Uiteraard kan je ook blind het forum op gaan en beginnen te typen zonder 2 seconden van je tijd te gebruiken om het zelf proberen te vinden, in de hoop dat een ander het voor je doet :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dus bij deze :grinning:

Super bedankt. Ik ben nog erg nieuw hier dus is dit ook erg nieuw voor mij

Dus nieuw houd in, “ik kan niet lezen, of zelf zoeken” Die had ik nog niet gehoord :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Nee zonder dollen, geen enkel probleem :+1: :+1:

1 Like

:nerd_face: :rofl: