Vraag en Aanbod - Leest de Regels en voorwaarden!

In dit onderwerp kunt u Apparaten vragen of aanbieden die ‘met Homey praten’.

Regels & voorwaarden

  1. Het is niet toegestaan ​​Homey’s te verkopen of Homey’s zelf hier te vragen.
  2. Het is niet toegestaan ​​voor commerciële partijen om hier te verkopen, kopen of adverteren. Geen koppeling naar winkels etc.
  3. Wanneer een artikel is verkocht/gereserveerd, markeert u het zo snel mogelijk als verkocht/gereserveerd (Bewerk uw Post). Verwijder uw antwoord of markeer het antwoord om een ​​moderator te vragen het te verwijderen wanneer het verdwenen is.
  4. Het geadverteerde apparaat moet op de een of andere manier compatibel zijn met Homey.
  5. Gebruik het onderwerp van je taal om te plaatsen en geen cross-posting in meerdere talen, kies er gewoon één.
  6. Deze service is alleen maar om u in contact te brengen met andere Homey-verslaafden, al het andere is uw eigen verantwoordelijkheid!
  7. Plaats geen e-mailadressen, telefoonnummers of links etc. Gebruik privéberichten van de community!
    (In geval van misbruik graag een bericht om de moderators op de hoogte te stellen)
  8. Berichten / Nieuwe discussies die verkopen of aanvragen kunnen hier in dit onderwerp (één keer) zonder waarschuwing worden verplaatst, de volgende keer worden ze verwijderd!
  9. Oude posts worden regelmatig verwijdert.

Gebruik de volgende sjabloon:

Ik verkoop / Ik zoek naar:
Merk / type / aantal items
Staat: nieuw / gebruikt / enz.
Een goede omschrijving van de artikelen.
Heb je het via Homey gebruikt (Direct of bijvoorbeeld via IFTTT)

[Bij voorkeur foto van wat je verkoopt, geen links of foto’s van winkels!]

Plaats:

_Prijs voor elk of voor een set. (exclusief verzendkosten): _

Al het andere met betrekking tot vragen, verzendkosten etc. graag in Private Messaging communiceren!
(Klik in de gebruikersnaam en op image )

Ik verkoop: NFC Tags
6 stuks over!
Staat: Nieuw

Kan gebruikt worden in combinatie met Heimdall of het triggeren van flows.
Kleuren beschikbaar:

  • Blauw (3st)
  • Zwart (1st)
  • Rood (1st)
  • Oranje (1st)

Voorbeeld blauwe tag:
nfc

Plaats: Landgraaf (Limburg)

Prijs: €4,50/stuk. Bij meerdere kan er onderhandeld worden over de prijs.

Al het andere met betrekking tot vragen, verzendkosten etc. graag in Private Messaging communiceren!
(Klik in de gebruikersnaam en op image )

Tekoop: 7x Milight GU10 RGBWW ledlamp 5W
Ik heb ze verkeerd besteld. Ze paste niet in de buitenlampen die ik gekocht had.
Dus nooit gebruikt en volledig nieuw. Ik verkoop ze per 3/4 of 7 In 1 koop. €12,50 ps of € 75 voor alle 7.

Te koop 3 LIFX A19 lampen (gekocht in 2017)
Lampen werken nog perfect en zien er nog als nieuw uit. Heb ook nog de orginele doosjes inclusief manual.
Reden van verkoop is dat mijn vriendin een fysieke schakleaar mist waarmee ze de lampen kan aan/uit zetten en kan dimmen. Ze wil niet alleen afhankelijk zijn van stem of smartphone bediening.
Ik heb de lampen via Homey, IFTTT en Google Assistant gebruikt.

Prijs: 3 lampen samen voor 100 euro.

Interesse: (Klik op mijn gebruikersnaam en op image ) of mail naar janssen.jesper@gmail.com

Bij deze nog de foto’s die horen bij mijn vorige post.

20190708_213604
20190708_213538

Ik verkoop: een LaMetric time (klok, weerstation en veel meer).

Sold to @Rocodamelshekima :+1:

1 Like

Ik verkoop: 2x Xiaomi Flower Care Plant Pot en 1x Xiaomi Flower Care Plant Sensor

Staat: volledig nieuw! Direct te koppelen aan je Homey

Beschrijving: Met de Xiaomi Flora Smart Pot praat je met je favoriete plant. Via Homey heb je direct inzicht in z’n basiswaarden. De LED aan de zijkant van de pot geeft je in één oogopslag weer of je plant verzorging nodig heeft. Homey stuurt een melding naar je telefoon als je plant dorst heeft.
Met de Xiaomi Flower Care Plant Sensor hou je je planten ook in de gaten.


Verpakt: 1 Plant Pot met doos, 1 Plant Pot zonder doos, 1 Plant Sensor zonder doos.

Op te halen in Utrecht.
Vraagprijs: €20,00 p.stuk excl. verzendkosten.

hoe groot zijn de potten?

Hoogte is 16cm, diameter bovenin ook

Update 19/04, 14u: verkocht.

Te koop: Slide - make your curtains smart. Super eenvoudige installatie op enkele minuten.

Staat: nieuw, ongeopend
Winkelprijs: 299€
Mijn prijs: 240€
Reden van verkoop: ik heb er eentje teveel, nadat ik voor 1raam opteerde voor een rolgordijn
Verzending: België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg
Meer info: https://slide.store/

Ik verkoop:

1x Fibaro FGMS-001 Z-wave (non plus)
Betreft alleen de sensor en het bevestigingsclipje, zonder batterij (CR123)
Vraagprijs 25,00

Op te halen in Eemnes of te verzenden op kosten van de koper.

Foto’s:

Beste homey gebruikers,

Ik heb in de aanbieding 3 maal:

TADO V3+ starterkit thermostaat met 2 knoppen. NIEUW!

Het betreft hier een set inclusief:

Thermostaat
Bridge
2 slimme radiatorknoppen.

De sets zijn splinternieuw, compleet en ongeopend.

Kan opgehaald worden in Groningen of worden verstuurd binnen Europa.

Vaste prijs: €159,-. Nieuwprijs: €300,-.

Interesse? Stuur een pb!

Te koop: Héél veel Z-Wave modules.

Bestaande uit een groot aantal goed werkende, veelal zo goed als nieuwe Z-Wave modules van Fibaro en Qubino. Zie de lijst hieronder (alles in top conditie!) De meeste modules zijn niet ouder dan een jaar.
Qubino:
-Rolluik module 1x Flush Shutter €35
-Dimmer module 4x Flush dimmer €42,50

Fibaro:
-Dimmer 2 module 2x (250watt) €40
-Dimmer 1 module 2x (500watt) €37,50
-RGBW 2 module 1x (3 maanden oud, €45)
-RGBWmodule 2x (1x zonder behuizing €15) €25
-Relay 2 module 7x (2x 1,5kw) €37,50
-Relay module 1x (1x 3kw) €40
-Multisensor 5x €40
-Smokesensor 2 8x €40
-CO sensor 2 1x €70
-Smart Implant 1x €30
-Keyfob 1x €37,50
-Deur/raam sensor 1x €30

Hanktec:
-Scenecontroller enkel 1x €25

Remotec:
-ZR-C90 Scenecontroller 4x €30

Ik verkoop ook nog 2 antennes.

Omdat ik toch weer gewoon bedraad ga biedt ik mijn volledige Z-wave plus pakket aan, alles is nieuw en ongebruikt op 2 relais na.

Zie hieronder de huidige nieuwprijzen ik doe het gehele pakket nu weg voor Euro 450,- alles in 1 koop.

Aeotec Rescessor inbouwbeugel 2x € 40,00
Aeotec Multisensor 6 2 x € 119,90
Qubino Flush 2 relays 4x € 215,80
Qubino mini dimmer1 1x € 49,95
Qubino Flush 1 Relay1x € 52,50
Qubino Flush Shutter DC 12-24V1 x € 59,95
Neo Coolcam 2 x € 77,00

Totaal € 615,10 nieuwprijs nu dus de gehele set voor Euro 450,-

Deze advertentie is vervallen.

Ik ben wel geïnteresseerd in de twee dimmer2 voor 40 euro

Hallo,

Heeft er misschien iemand in oss of in de buurt een z wave stick liggen die ik een paar dagen kan lenen, ik wil wat aeotec spullen updaten en anders moet ik een stick bestellen voor eenmalig gebruik.

thanks

Hallo allemaal,

ivm upgraden, of simpelweg niet meer nodig bied ik hierbij een aantal smarthomeproducten aan.

Deze zijn af te halen in Groningen, of kunnen worden verzonden. Voor links naar de betreffende marktpaats advertenties, stuur een PM.

2X Foscam R2 pan/tilt camera. €75,- (nieuwprijs €75,- p/s, nu beide samen voor €75,-)

Pan tilt camera met goede FullHD beeldkwaliteit. Werkt goed samen met Homey. Zo kan vanuit Homey bijvoorbeeld de camera positie worden bepaald, en kunnen ze gebruikt worden als bewegings sensor. Zijn beide voorzien van een extra krachtige antenne voor beter bereik. Maar kunnen ook bekabeld worden gebruikt.

Vragen? Stuur een PM!

Ik verkoop 1x Foscam VC1 deurgong
Apparaat verkeerd in nieuwstaat

Het is volledig compleet en origineel in de verpakking incl factuur

Deze deurgong is te gebruiken icm de Foscam VD1 smart deurbel


De vaste prijs is 35,- excl verzendkosten

Ivm overcompleet bied ik deze rolgordijn motoren aan. Werken perfect en zijn slim aan te sturen vanuit Homey systeem middels bijvoorbeeld een Broadlink of Tuya rf remote. Zijn ook altijd los te bedienen met de bijbehorende afstandsbediening.

Hebben ongeveer 3 jaar perfect gedraaid in een Ikea rolgordijn maar zijn overbodig geworden ivm aanschaf nieuwe gordijnen.

Nieuwprijs is €65,- per stuk. Mogen nu weg voor;

1: €30,-
2: €55,-
3: €75,-
4: €90,-

Op te halen in Groningen of uiteraard te verzenden op kosten van de koper.