Wat hebben ze nou weer verzonnen bij Athom

Hadden ze een perfecte app store waar alle apps overzichtelijk in stonden vermeld, moet je nu zoeken in een searchbar. Wat mij betreft erg onhandig want je hebt zo geen overzicht. Dit is nu de zoveelste aktie van Athom waar ik niet blij mee ben. De overgang naar versie 2.0 vond ik al vervelend omdat veel functionaliteit werd overgeheveld naar een telefoon, versie 3 heeft weinig toegevoegde waarde en nu dit weer. Als iets gewoon goed werkt verander het dan niet. In plaats van de hipsters uit te willen hangen zouden ze zich moeten focussen op zaken die écht belangrijk zijn zoals stabiliteit, consistentie, back-up mogelijkheden en gebruikersvriendelijkheid. Maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen.

24 Likes

een update is niet erg.
Ik mis echter een belangrijke optie om door alle app’s te kunnen bladeren.
Dit gebruikte ik om te kijken of er interessante apps zijn.
Visueel is dit een vooruitgang, functioneel een grote stap terug

1 Like

Ik deel jullie mening voor de volle 100%. Ik zat ook wel eens wat door de apps te bladeren opzoek naar mogelijkheden of ideeen…

1 Like

https://developer.athom.com/status
voor zolang dit op Maintenance staat, kan er nog van alles veranderen.
image

2 Likes

Ik ben het hier ook helemaal mee eens.
Er zijn genoeg djngen die niet goed werken.
Los dat eerst op.
Voordat je iets kapot repareert. (of in dit geval onhandiger maakt.)

1 Like

Hier kan ik me alleen bij aansluiten, super onhandig die nieuwe app store.
Erger nog zoeken werkt niet eens goed, “search apps” knop drukken boven in komt dan search veld actief, nou dan zoeken we maar eens op Fibaro of zonnepanelen.
Krijg je resultaten van Blogs, website, maar de daadwerkelijke App ? Nee natuurlijk niet :woozy_face:
Beta versie van app installeren? geen idee hoe
Misschien dat @Bram hier iets nuttigs op kan melden?

Wederom een “vernieuwing” welke nergens op slaat.

Vernieuwing is goed maar moet toch ook wel toegeven dat dit geen verbetering is.
Misschien zou athom er goed aan doen eerst eens even te testen in eigen beheer.

1 Like

Eh, die werkt hier niet meer…

Zou mooi zijn als ze hun tijd in een goede backup functie zouden steken.

3 Likes

Denk ik net ‘ff’ de app ‘Heimdall’ opnieuw te installeren… Kan ik hem via de nieuwe hi-tech app-site niet meer vinden… gelukkig stond de link nog in mijn geschiedenis. Onhandige zoekfunctie! ):

En de HEOS app is ook niet (meer) te vinden!! ):

Amen! :fearful:

Ook ik mis het kunnen bladeren door de nieuwe en geupdate apps
@Athom, kunnen jullie dit aub mogelijk maken?

Beide zijn gewoon te vinden hoor:


Sinds eind van de middag lijkt de indexering idd klaar. Apps kun je weer vinden, als je de naam kent natuurlijk. Nog steeds niet blij met de ‘vernieuwing’ , maar blij dat dit iig weer werkt.

Daar wachten we allemaal al erg lang op en krijgen er niets over teruggekoppeld. Een goede backup is echt een noodzaak

Leuk een nieuwe site, maar dit gaat inderdaad nergens over, moet nu eerst ergens anders zoeken welke apps er evt zijn en dan die app zoeken in de pagina, anders weet ik niet waarop ik moet zoeken…

Hier ben ik helemaal mee eens. Athom slaat keer op keer de plank mis

Hoop dat de oude pagina snel terug komt

De site is niet meer in maintenance en dit is dus site zo als Athom hem in gedachte heeft.
Het lijkt er dus idd op dat Athom gekozen heeft om het browsen door alle apps te killen.
Enorm balen! en wat een teruggang. Niet slim