Weersverwachting van die dag

Om voorbereid te zijn op het weer voor die dag en een kledingkeuze te kunnen maken laat ik Homey via Google Assistant de huidige temperatuur opnoemen wanneer het er in de ochtend beweging is in de woonkamer (en het die week school is).
De beschrijving zou een vooruitzicht moeten zijn van die dag, maar hij geeft dan alleen de actuele weerstatus ipv een verwacht weerbeeld. Is er een app die output naar Google Assistant kan geven en wat te verwerken is in een flow?

https://apps.athom.com/app/nl.kanikeenkortebroekaan

Helaas is die app niet meer compatibel met de huidige versie van Homey.

Meld het dan ff als een bug. Ik ben wel van mening dat devs de app moeten bijhouden, at least voor de werking ervan. Anders heeft de community geen functie meer… pfff…
Ik had er niet op gelet in ieder geval. Buienalarm doet ook wel iets, maar is denk ik wel beperkter dan wat je wil. Kijk maar ff.

Wat erg goed werkt bij mij is de api van weerlive.nl. Ik wilde met name de regenverwachting per uur hebben. Ieder uur krijg ik een berichtje op mijn telefoon als er regen gaat vallen en hoeveel. Dit kan natuurlijk ook met temperatuur, wind, etc etc. Tevens kan ik redelijk eenvoudig de locatie aanpassen zodat ik diezelfde informatie ontvang op mijn vakantieadres in Nederland.

Hier wat uitleg Weerlive.nl