Xiaomi gordijnrails met motor

Hallo,

Misschien een rare vraag, maar heeft er ooit iemand gordijnrails van xiaomi besteld vanuit China (bij AliExpress bijvoorbeeld) en dit ook uiteindelijk zonder problemen ontvangen?

Ik zit te twijfelen met bestellen ivm de grote en de douane (tax)

Yep!

Ik heb er drie besteld en geleverd gekregen. Op het oude forum heb ik ook een foto gepost; eerste bestelling/pakket kwam aan in een kartonnen huls van 2,5 meter lengte…die heeft niemand over het hoofd kunnen zien :wink:

Update… foto gevonden:

Tweede en derde heb ik aangegeven de rail op de helft van de gewenste totale lengte in te korten. Daarmee werden de pakketen iets minder opzichtig…

Geen problemen gehad met BTW en/of douane. Maar wellicht heb ik mazzel gehad…

Zo goed om te horen. Ik wist trouwens niet dat die rails gekoppeld kon worden.

Als ik t dan goed begrijp van de totale vier meter die ik nodig heb kan ik gewoon twee stukken van 2 meter bestellen?

Vriendelijke groeten Thaco Welschen

Ja, ik kon aangeven welke maat ik wilde en in wat voor stukken. Koppelen gaat simpel en werkt prima

Ik heb de rails + b1 motor hier besteld.

Hier staat ook duidelijk uitgelegd hoe je de lengte moet meten en moet bestellen, contact met verkoper is ook goed.

Ik heb een totale lengte van 5,65m besteld en werd in 6 stukken geleverd wat je zelf nog in elkaar moet zetten. Maar dat werkt vrij makkelijk. Ik heb de rails uitvoering met B1 accu motor en werkt goed. De accu is nog maar 1x opgeladen sinds eind december en zit nu nog op 66%.

Super, dank jullie wel.

Zijn er nog andere dingen / tips waar ik rekening mee kan houden?

Vriendelijke groeten Thaco Welschen

Geen dank, tip om rekening mee te houden is het aantal gordijn haakjes wat je nodig hebt. Ik kwam er namelijk te kort. Deze zijn los bij te bestellen via deze link. Ik zou ze gelijk mee bestellen anders moet je weer even wachten voordat ze binnen zijn.

Tip:
Zorg ervoor dat je gordijnen ‘breed’ genoeg zijn. De manier van sluiten vereist wat meer overlap bij deze rails.

Inderdaad ik heb ze ook en met de Brell motoren app perfect bedienbaar.
Uiterst tevreden.