Xiaomi Mi Flora

Goedemiddag, ik heb een vraag, ik gebruik de Xiaomi Mi Flora app in combinatie met de Internationale Versie Xiaomi Mi Flora Monitor Digitale Gras Bloem Zorg Bodem Water Licht Smart Tester Sensor Voor Tuin Planten
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?orderId=3008535193108048&productId=4001077290518

werkt goed waardes worden netjes doorgegeven, enkel om flows te maken moet je min en max waardes opgeven.
Homey versie 5.0.0-RC 58

als ik dit ingeef dan volgt er een foutmelding Er is een onbekende fout opgetreden [unknown_error]

zie image

iemand een idee ?

Deze thread is verplaatst naar het Nederlandstalige deel van het forum. Als je daar problemen mee hebt, neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op.
Graag aandacht voor het plaatsen in de juiste taal/categorie.

1 Like

je moet ze allemaal invullen. als je eerst de flora’s hebt gekoppeld aan de xiaomi app zie je de treshold voor de verschillende planten. Noteer die en dan kun je ze gebruiken als data in de Homey. beetje omslachtig maar je hebt de database nodig om er achter te komen welke waardes voor welke plant geschikt zijn.

of je moet zelf wat invullen natuurlijk

Ja indd. je moet ze allemaal invullen, ik had enkel de eerste ingevuld. top dit werk dankjewel voor de hulp

Mooizo graag gedaan!