Ziggo internet probleem

Goedemorgen. Sinds deze week hebben wij een Homey pro. We zijn er voorzichtig mee aan de slag gegaan. Sinds gisteren hebben we problemen met internet. Dat valt steeds weg. We hebben wel wifi maar met een uitroepteken ernaast. Kan dit door de Homey komen?
Alvast dank voor het meedenken!

Zet Homey eens een tijdje helemaal uit en kijk of dat het probleem oplost.

Zal ik doen, wordt vervolgd!

Gisteren was er een landelijke storing bij Ziggo. Hier lag ook het internet er de hele middag uit. Ik zou trouwens ook niet weten hoe homey je binnenkomende internet plat zou moeten leggen.

Ik ook niet Jan-Willem, maar ik vond het zo raar. Echter, momenteel gaat het goed. Hopelijk blijft dat zo want we willen ons dit weekend in de Flows gaan storten.
Het ziet er ingewikkeld uit eerlijk gezegd, ik ben Homewizard gewend.:thinking:
Gelukkig is er een forum…:rofl:

Het lijkt ingewikkelder dan het is hoor, als je de user interface een beetje onder de knie hebt is het allemaal best goed te doen. Begin met bijvoorbeeld een beweging sensor en een lamp, niet te veel poespas er gelijk bij halen. Dan kijken hoe je het afhankelijk kan maken van de lichtsterkte middels een stukje logica (zodat overdag de lamp niet aan gaat bij beweging). En dan langzaam verder gaan uitbreiden, de mogelijkheden zijn nagenoeg oneindig.

Heel veel plezier gewenst in ieder geval komend weekend :+1:

:+1:t2: