Zoeken in mijn agenda

Vandaag probeer ik mijn google agenda’s te koppelen met Homey. Ik wil dat Homey mijn agenda opleest wat ik vandaag voor afspraken heb. Volgens de instructies moet ik in de app I calendar to voice mijn urls plaatsen . Hiervoor heb ik de ICall openbaar gebruikt. Ik heb aangegeven dat deze agenda om de 2 minuten synchroniseert. Daarna heb ik een flow gemaakt die hieronder is afgebeeld.

Helaas telkens als ik vraag wat moet ik vandaag doen ? krijg ik van homey het antwoord : 'je hebt vandaag geen afspraken. Helaas is dit wel het geval. Er staan in de 2 gekoppelde agenda’s afspraken.

Wat zie ik over het hoofd ???

Stap 2 is het zoeken in mijn agenda. Maar als het koppelen niet lukt, gaat het zoeken al helemaal niet :slight_smile:
Een vraag zou kunnen zijn: Wanneer moet ik naar de Tandarts ?

Heb je alles gedaan wat in https://apps.athom.com/app/nl.netactive.homey.ical2voice staat?

Heb je wel het juiste ICAL linkje gebruikt van je google Agenda??

De instructies die erbij staan heb ik gevolgd. En inderdaad had ik de openbare link gebruikt i.p.v. de private. Dit heb ik inmiddels gewijzigd. image
Ondanks dat dit gewijzigd is kreeg ik dezelfde melding "je hebt vandaag geen afspraken.
Maar uiteindelijk had ik daadwerkelijk geen afspraken die dag staan.
Nadat ik deze erin het gezet worden de afspraken netjes opgelezen.
Heren bedankt.

Jammer genoeg werkt het niet meer in 2.0 :cry: