Apps downloaden in Homey blijven hangen op downloaden

Newbie… Bij het downloaden van Apps zoals Buienalarm blijft Homey hangen. Zichtbaar blijben de drie stippen alsof hij nog bezig is met de download. Het afsluiten van de Homey app en de download opnieuw opstarten geven ook geen resultaat. Wat kan hier het probleem en de oplossing zijn?

Goedemiddag mijnheer Dijker,

Ik ben net in het bezit van Homey. Ik heb een fibaro zonnescherm 3 schakelaar gekoppeld aan mijn zonnescherm. Het downloaden van de fibaro app gaf hetzelfde probleem. De download kwam niet tot een einde. Uiteindelijk verscheen de app wel in Homey. Echter blijft het probleem zich voordoen en komen de nieuw toe te voegen apps niet meer in Homey. Waar kan dit aan liggen?

Met vriendelijke groet,

John van der Meij.

ik raad je aan om contact op te nemen met Athom, dit lijkt me niet een probleem dat de community kan oplossen.

Ik heb sinds koort ook een Homey en weet er ook nog niet zo heel veel van. Maar heb je hem al een kwartier van de stroom afgehaald nadat het allemaal niet gelukt was.
En dan weer aansluiten maar dan eerst even 10 minuten wachten. Als Homey net nieuw is gaat hij eerst nog van alles updaten. Dat heb ik gelezen.