Droger flow! Met countdown app

Beste homey gebruikers!

Ik ben al een tijdje bezig om een flow aan de gang te krijgen, maar krijg het niet voor elkaar!

Ik wil graag als de droger klaar is dat ik dan een push notificatie krijg op me telefoon. Heb deze flow ook al gemaakt voor de vaatwasser en die werkt perfect! Maar krijg het niet voor elkaar voor de droger.

Ik ben erachter gekomen dat de countdown app elke keer getrigged wordt en constant maar opnieuw begint met aftellen. Wat doe ik verkeerd?

Ik heb bij me vaatwasser een fibaro stekker met precies dezelfde flow en werkt super.

Bij me droger heb ik een Shelly 1PM ingebouwd. Ligt het daaraan?

Heb je voor de droger maar 2 flows?
Waar is de flow waar de Boolean op True word gezet?
Als de droger geen anti kreuk programma heeft zoals die van mij wel heeft dan zou de flow
moeten werken die hier op het forum staat voor de “Wasmachine”.
Dat zijn ook 3 flows.

Ik heb wel 3 flows voor me droger alleen had ik alleen de eerste twee gedeeld. Dit is me laatste flow .

De countdown app blijft maar elke keer opnieuw beginnen met aftellen. Want dat zie ik als ik de pagina ververs. Dus hij komt nooit op 0 zodat de laatste flow word gestart. Terwijl het met de fibaro stekker op me vaatwasser perfect werkt. :sweat_smile::sweat_smile:

Maar waarom het wiel opnieuw uitvinden?

1 Like

Super bedankt! Deze flow werkt inderdaad helemaal super. Maar bij me vaatwasser is de flow veel kleiner en werkt het perfect. Ik ben ook nog niet zo heeeel handig met de homey :sweat_smile:

Het klopt dat ik bang ben dat ik het moment mis dat hij klaar is :stuck_out_tongue: dan kan me vriendin aan het werk :joy::shushing_face:.

Nogmaals bedankt! :innocent:

1 Like

Ik heb toch nog een vraag! Wat doe ik nu verkeerd dan? Want de countdown teller blijft maar aftellen en geeft nu elke keer na 150 seconden de melding!

Stom van me! Die had ik over het hoofd gezien. Bedankt :star_struck:

Als ik bang zou worden begon ik ook steeds overnieuw.
Sorry, maar wilde dit even kwijt. (Engerie) :grinning:

@Arno_van_Essen
Mooi dat het weer werkt.

@RoyWissenburg
Bedankt voor alle bijdragen.