Homey Community Forum

EZVIZ deurbel db1

Beste
Wie heeft er de EZVIZ deurbel db1 al werkend gekregen met Homey?

Mvg Jonathan

Ik heb deze deurbel ook. Deze heb ik met een relais en een zelf aangepaste zigbee Xiaomi deursensor gekoppeld. Ik hoop in de toekomst rechtstreeks te kunnen koppelen ook omdat ik nog een Ezviz Husky buiten heb hangen.

1 Like

Ha Eriky
Zo opstelling heb ik ook ongeveer ik heb dan een relais en dan een Klikaanklikuit deurbelzender erachter dat werkt perfect maar ik wacht ook totdat er een app komt dat we hem rechtstreeks de ezviz deurbel kunnen koppelen heb ook al een aanvraag gemaakt bij Athom homey

1 Like

Werkt de deurbel nog naar tevredenheid? Ik ben namelijk het wachten op de Netatmo deurbel zat, en ben dus van plan deze te kopen.

Hoi Barry,
Wij heb deze deurbel nu 3 maanden in gebruik.
Je moet alleen goed opletten dat je telefoon de app niet op de achtergrond afsluit. Deze app word snel afgesloten door de batterij besparing. En als je een beetje zoekt op internet… en je gaat naar de Hornbach dan krijg je hem voor die internet prijs -10% dus ik heb hem voor €90 kunnen kopen!

1 Like

Gebruik niet de ezviz app wel voor installeren maar daarna de hik-connect app want ezviz is eigenlijk hikvision en de hik-connect app werkt 10x beter dan de ezviz app maar deurbel al meer dan jaar in gebruik maar met veel plezier

1 Like